ORIS only - deel 2

Mooi:

11 likes

Wat advies nodig, onlangs een Oris recon gmt aangeschaft, bij het horloge zitten twee zwarte bandjes bij t.w. een rubberen als een nato, beide bandjes zijn zwart. Nu wil ik kijken of ik er een andere kleur op kan zetten en dan bij voorkeur ook een nato of een rubberen, Kan iemand mij vertellen of ik zomaar kan doen? lijkt wel namelijk alsof het horloge dubbele lugs heeft.

GR Peter

4 likes

Gewonen bandjes passen niet op dit model.
Je bent een beetje overgeleverd aan Oris en custom banden.

Volgens mij is er wel een gele band verkrijgbaar die hier op past.

Dieze Oris sixty five draag ik vandaag maar gaat eerdaags in de verkoop fijn horloge om dagelijks te dragen zowel zakelijk als sportief.

21 likes

Mooie foto ook

1 like

Mooi, zonde dat je hem weg doet!

1 like

Die is dan ook wel heeeeel gaaf ! :heart_eyes:

BC ProPilot moet en zal er bij mij ook komen :grin:

1 like

Mooi horloge. Leuke advertentie maken en hup, in t blauw ermee. Ben je zo kwijt :+1:
Edit: ow dat blauw moet nog even wachten zie ik :wink:

2 likes

Iemand wellicht deze, benieuwd hoe die eruit ziet na een tijdje normaal dragen.

3 likes

Bedankt dit is trouwens de
GMT Rega Limited Edition

Ik heb ook nog als Audi-liefhebber de Audi Sport
Audi Sport

2 likes

Wat een knoepert,…

Dank. en custom banden, welke bedrijven kan ik dan aan denken?

Die Audi Sport vind ik met zijn opgelegde markers zeer fraai!

@OrisBoutiqueAmsterdam voor al uw vragen.

2 likes

Mijn eerste foto in dit deel :slight_smile:. Nu al een maand op rubber, dus binnenkort maar de stalen band terugzetten. Staal vind ik mooier, maar wat zijn de afstellingsmogelijkheden fijn op rubber!

16 likes

Plaat staat mooi op de foto!!

Ik heb echt periodes dat ik rubber mooier dan staal vind, daarna ineens weer compleet andersom.

Zelf vind ik de stalen band bij een gehele dag dragen wel wat fijner zitten.
De rubberen ban gaat einde van de dag soms beetje klieren. Grote voordeel is wel de fijn afstelling, gek dat de stalen band dit niet te bieden heeft. Jammer zelfs.

Ben ik nu aan het zeuren? NOPE, want het is een geweldig en bovenal een geweldig fijn horloge om om de pols te dragen.
Weinig die zo lekker zitten!

4 likes

Tandenstoker bij je dragen om de sluiting van de stalen band te verstellen of vrouwlief om haar oorbel vragen…

Klopt. Maar doordat het op die manier moet is het horloge of beter de stalen band maar 99% perfect ipv 100…

Is serieus het enigste minuscule puntje van kritiek wat ik heb op de Aquis op staal.

2 likes

Ach, gewoon de divers extension gebruiken. Hangt ie wat losjes, maar dat moet je dan even voor lief nemen. :laughing:

1 like

Lol…ja.

:blush: jij post dit en ik pak meteen de aquis erbij.
Verrekt een duikers extension heeft de stalen band.
Dus… ehm, weet ik dat ook.

Mijn explorer heeft trouwens fijn afstelling die echt geniaal goed is… er zit in de sluiting een halve schakel verwerkt… deze kan je openklappen en dichtklappen… gaart 5mm plus of min op de band.
Totaal in de sluiting verwerkt dus je ziet er niks van.
Daarnaast met de pinnetjes in de sluiting nog te verstellen… ook niet zichtbaar verwerkt.

1 like