ORIS only - deel 2

Gefeliciteerd. Prachtige kleur ook.

1 like

Jaja weer een SoL in ons midden! Super. En de GMT ook nog. BAM!!

1 like

Geweldig horloge! Veel draagplezier

1 like


Vandaag :point_up:
Paar dagen geleden :point_down:

9 likes

Mooie tijd ermee :sunglasses: 2 beauty’s

1 like

Misschien een vreemde vraag maar aangezien jullie de experts zijn ga ik het toch proberen :slight_smile:
Ik ben geïnteresseerd in een ProPilot en ben er nog niet helemaal uit of ik voor de date of day/date ga. Maar een zwarte dial moet het sowieso worden. Nu zie ik bij sommige kleuren op de dial ORIS staan en bij andere (zwart) ORIS Automatic. Zijn de versies met Automatic de oudere uitvoeringen? Ik vind op een minimalistisch horloge het erg strak als er enkel ORIS staat. Bestaat er een kans dat hier vernieuwde versies van komen met enkel ORIS?

1 like

Vandaag GMT dag

12 likes

Op de oudere Aquis staat onder Oris ook nog Automatic. Weet niet hoe dit zit met de ProPilot.

Eerlijk gezegd snap ik het ook niet…
Als je op de website kijkt is het zelfs zo dat de zwarte wijzerplaat er automatic op heeft staan en de blauwe niet :thinking:
Ik heb een zwarte gehad waar het wel op stond.

Het ligt volgens mij aan het model, de GMT modellen hebben allemaal ‘automatic’ eronder staan. Bij de Date modellen veelal alleen ‘Oris’

Succes met je zoektocht.

Wellicht is de blauwe later gekomen dan de zwarte dial? Je zou zeggen als Oris kiest voor een vernieuwd logo op haar horloges dat ze de huidige versies ook aanpassen maar als ik het hele assortiment online zie is dat niet zo

1 like

Ik zal er dan ook nog maar ff een foto bij doen om je lekker te maken :wink:

4 likes

Hijs fijn :slight_smile:

Niet bang voor krassen op grey plated case?
Zou voor mij reden zijn om er niet voor te kiezen. Maar eerlijk, hij is prachtig

1 like

Loonslaaf foto. :grin:

16 likes

Daar ben ik niet zo bang voor hoor.
Dat hebben ze daar bij Oris wel goed voor elkaar :muscle:t2:

1 like

Let ook op de wijzers. Sommige modellen hebben volledig witte wijzers en andere metalen wijzers. (Oud vs. Nieuw model?)

2 likes

bedoel je deze, ik overweeg deze van de pols te doen!!!

9 likes

Je hebt hem net?!

Het heeft allemaal te maken met de uitvoering. De blauwe en grijze wijzerplaten zijn sunburst; deze hebben ook een glanzende lunette. De zwarte wijzerplaat zit in de gematteerde kast. De verschillen hebben dus met dit onderscheid te maken.

3 likes

Hi @Harmjan deze uitvoering bedoel ik niet maar hij is erg mooi. Raak je vast snel kwijt mocht je deze gaan verkopen

1 like