ORIS only - deel 2

Hij is prachtig! :heart_eyes:
Last van flipperitus gekregen?

1 like

Hij is idd erg mooi, maar als iemand speciaal op zoek is naar deze mod kan ik er wel over nadenken​:stuck_out_tongue_winking_eye: maar hij mag ook gewoon nog blijven :grinning:

1 like

Sinds enige tijd heb ik een Oris Aquis Red LE. Deze komt op de originele stalen band. Maar door al jullie foto’s ben ik toch ook wel erg gecharmeerd geraakt van de rubberen band.
Weet iemand een goed adres om een rubberen band incl. sluiting aan te schaffen? En wat is een goede prijs hiervoor?

1 like

Degene die je bericht geliked heeft (@OrisBoutiqueAmsterdam) kan je prima verder helpen!

1 like

Bij de Oris Boutique is hij 180eu incl, tweedehands is goedkoper vaak tussen de 100 en 120. Prima band maar het geheel wordt wel een stuk groter om de pols.

1 like

De Aquis GMT Date op gras :wink:
Fijne avond👍🏻

24 likes

Iedereen een fijne dag toegewenst

19 likes

Dat is ook een mooie.
Ik moest eerst ff kijken omdat ik dacht dat het de SOL was. Wat voor type is dit?

1 like

Dank.
Een hele mond vol: oris artix complication moonphase

1 like

Gaat blauw worden

23 likes

17 likes

Wat een bokke weer buiten zeg.
Gelukkig extra veel tijd om plaatjes te kijken nu.

13 likes

:drooling_face:

20 likes

Stop de persen : een 65 te koop in het blauwe gedeelte.

2 likes

En ook nog een 42mm :heart_eyes:
Ik zag ‘m toen straks en even baalde ik… Altijd als ik iets gezocht heb en uiteindelijk iets anders kies duikt datgene ergens op…

1 like

Mooi prijsje ook.

1 like

Yep. Wel alleen met leer.
Maar voor dat geld één van de mooiste horloges op het forum :+1:t4:
Heb je bij andere merken nog niet eens een band voor :rofl:

2 likes

Echt jammer dat het de 42mm is. Ik zoek de 40mm met donker datumvenster op 6 :sweat_smile:

Ik weet niet wat het is met bedrijven en een wit datumvenster op een donkere wijzerplaat.

1 like

Had idd ook al bijna toegehapt totdat ik de maat zag. Aan de andere kant, hoeveel verschil maakt 2 mm uit bij dit horloge???

1 like

Vgm maakt het wat verschil in l2l en is de bandbreedte 21mm ipv 20mm. Daarnaast stoort dat datumvenster me echt :sweat_smile:

Ik denk dat ik morgen maar even de 42mm versie ga bekijken in a’dam, wie weet valt het me in het echt mee.

2 likes