ORIS only - deel 2

Hoe anders? Juwelier nieuw halen kost me meer

Sorry, ik las ‘verkoop’ in plaats van ‘koop’. My bad.

1 like

Zoek eerst rustig uit welk model je wilt hebben. Kijk wat de prijzen op het web zijn, en ga dan eens bij een juwelier langs om te kijken wat die kan doen. Zelden kunnen ze de prijs helemaal naar wens bijstellen, maar het kan best meezitten.
Ookal koop je een Oris met korting, dan nog gaat het ding afschrijven. Bij een vintage dj heb je hier minder last van, dus als dit belangrijk voor je is dan (flink) doorsparen.

3 likes

Er staat ook vaak wel wat leuk aanbod op marktplaats of hier in het blauwe gedeelte!

ik dus precies hetzelfde. De lugs maken echt verschil. En na een tijd ging het mij toch irriteren, maar gelukkig een mooie ruil kunnen maken.

2 likes

Of koop een 2e hands Oris, daar is de kop af en dan schrijft ie niet snel veel meer af.

Absoluut. Maar dat is hier, in dit gedeelte van het forum, een vraag met een behoorlijk eensgezind antwoord :smiley:
Vraag in het rolextopic wat je moet doen, en ze gillen allemaal heel hard dat je door moet sparen voor een DJ :joy:
Ga eerst eens lekker passen, in elke winkel die je tegenkomt. Een Oris is echter niet overal te krijgen, daar moet je wel even voor zoeken. Het is geen Rolex of Seiko :nerd_face:

4 likes

Op vrijdag de 13e mag de ORIS Aquis GMT Date om de pols😉

14 likes

zo, een groene Aquis, een 65, en een Great B.R. te koop hier. Je zal maar een Oris willen :thinking:
Die groene is spiksplinternieuw in het plastic, en een mooie prijs.

5 likes

Zag het ook! Goede prijzen. Krijg er een gat in mijn hand van haha!

Die vind je ook niet in de winkels :wink: maar inderdaad, eens passen! De modellen komen veel meer tot hun recht om de pols dan op de plaatjes.

1 like

Sorry…
Maar . Ja gewoon… :sweat_smile::kissing_closed_eyes::yum:

Dank u.

Een mooie rubber band bij @Hornet gekocht. Staat hem goed al zeg ik het zelf :sunglasses:

7 likes

Crosspost omdat ik er zo vrolijk door wordt :wink:

11 likes

10 likes

vandaag deze ontvangen en erg blij mee :grinning:

25 likes

Tijd voor een feestje!

14 likes

En gefeliciteerd :gift::tada:

Wat een ding hè :star_struck:

1 like

Ik dacht me te herinneren dat er hier laatst iemand op zoek was naar een Oris tropic strap voor de 40mm Divers 65. Kwam er net op facebook één tegen á 79,-, hier uit nederland! Wie weet wel iemand van hier :thinking:
Mocht iemand interesse hebben kan ik altijd even een berichtje voor je sturen!

1 like

Zo, net terug van de Oris Boutique.
Even wat spammen :grimacing:

Dit is de 65 limited edition the Rake and Revolution, kleur geïnspireerd op de huidskleur van gebronsde dames :grinning:.

26 likes