ORIS only - deel 2

Ik ga ernstig mijn best doen, is een drukke dag plus de dag erna moet ik op Schiphol zijn.
Dus vanaf 5u AM werken, naar Amsterdam horloge gluren, naar huis, naar bed en dan 6u weer naar Schiphol .

Pittig schema gaat dat worden . Neemt niet weg dat als de werkdag mee gaat vallen ik WEL ga.

2 likes

Ik ga ook als ik vrij ben. Hangt een beetje van het weer af. :+1:

2 likes

Ik hoop een beetje dat het goed weer gaat zijn voor op de motor…
Is de reistijd zeker heen een stukje korter, reizen is leuker en ik kan voor de deur parkeren.

We gaan het zien of het lukt en hoe we erheen gaan dan.
Ik heb er iig wel zin in.

2 likes

En binnen…:star_struck:

32 likes

Lekkerrrr, geniet ervan!

1 like

Dank Robin :+1::wink:

1 like

Topperrrrrrr :ok_hand:t2:

Veel draagplezier maar niet te lang :joy::joy:

3 likes

Vind ik een gaaf horloge :ok_hand::grinning: …Is het de blauwe of grijze? Schijnt ook nog een grijze te zijn :thinking: …Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Dank mannen. :+1:

@Number4 zou zomaar kunnen :wink:

@Slin Dit is de blauwe versie.

2 likes

hey ik mis wat :face_with_raised_eyebrow: nog niks gezien. Schande !
:sunglasses: maar misschien ben ik per ongeluk in de stad.

aaaaah die blijft mooi, gefeliciteerd man. Had jij die rode nou al eens van dichtbij gezien?

2 likes

Nee hij is prachtig, gewoon lekker houden :+1:t2: Ik ga hem eens bekijken op een stalen band als ik die ergens kan vinden :grimacing::sweat_smile:

2 likes

Thx Frans :+1:

Nee die rode nog niet gezien. Die Movember versie vind ik overigens ook geweldig mooi.

@Number4 ik zet je toch maar op de dibs lijst…kans bestaat dat ik ā€˜m tĆ© dressy ga vinden

1 like

Please do, ben ook reuze benieuwd naar de stalen band voor de Pointer. Dat kan zomaar eens de doorslag geven om de Oris ook eens te bestellen.

1 like

Ja voor mij ook omdat ik echt een stalen band mens ben en als afwisseling leder of rubber…

Zal niet makkelijk zijn maar misschien kan van Baal hem op zicht laten komen, ik ga eerst eens rondkijken maar dat zal voor mij ook wel eens de doorslag kunnen geven.

Ps: ik heb laatst ook de Movember uitvoering omgehad en die vond ik ook :heart_eyes::heart_eyes:

Echt een schitterend mooie kleur! En heel gaaf model.

1 like

Moet je wel een Sinn 556i inruilen :joy::sunglasses::grimacing::see_no_evil:

1 like

Thx :+1:

@Number4 :smile:

1 like

:+1::grinning:

1 like

Heel gaaf David! :sunglasses:

Schandalig! Ik kreeg een tijdje terug al een e-mail, gisteren een reminder. Was het bijna vergeten!

2 likes

Thx Mike :+1:

1 like