ORIS only - deel 2

Divers 65 meets rolex jubilee!

15 likes

Prachtig :ok_hand:t2: Hoe is dat gelukt ?

Die jubilee had ik nog en de meningen over de stalen Oris band (die ik aanvankelijk wilde bestellen) waren verdeeld. Dus dit eens geprobeerd en eigenlijk versteld van het resultaat! Moet ook wel want heb de verkeerde pushpins gebruikt dus krijg ‘m er niet meer af :joy:

3 likes

Ik vind T toch wat minder aantrekkelijk , de lugs lijken nu op horentjes :imp: :wink:

1 like

Jubilee staat best tof!

2 likes

Blijft een erg mooi horloge, proficiat met deze topper :ok_hand:t2:

1 like

Thx :+1:

1 like

Mooi David, het enige dat ik zou verwachten van een dergelijk model is dat het een handopwinder zou zijn. Die grote kroon vraagt er gewoon om :sunglasses:

1 like

Dank Stef :+1: Ja daar heb je een punt…dat zou idd prima passen bij de BC. De open caseback heeft ie al dus wat dat betreft :smiley:

1 like

Ik vind dit helemaal niet verkeerd staan, en die lugs steken wel iets uit maar dat zou me niet storen.

Foto? :grin:

1 like

Lekker ding!

1 like

Foto’s…:sunglasses:

Dankjewel @Hans

15 likes

Fijn dat je er weer bent @daffie, is dit draadje verzekerd van een stevige impuls.

2 likes

:smile: Dank Robin…al liep het draadje zonder mij ook errug lekker. Niet voor niets dat Daffie weer aan de Oris is :laughing:

4 likes

Malus nu ook aan de Oris dus :camera_flash:

2 likes

En hoe :ok_hand:

1 like

Heeft iemand ervaring met het bandenwisselen, met name de driekantige schroevendraaier? Is daar een goedkoper alternatief voor dan de originele Oris?

18 likes

Prachtige Oris. Geniet ervan.:+1:

1 like

Fantastisch…jouw foto’s altijd :ok_hand::raised_hands:

@BrowningGTS thx! :+1:

1 like