ORIS only - deel 2

18 likes

Hallo Oris vriendjes :slightly_smiling_face:



16 likes

Mogguh Oris lovers :hugs:

17 likes

Met dank aan de brandtrap van de UvA

15 likes

Omdat @klokkengek me lekker heeft gemaakt met zijn chrono met Guilloche Dial heb ik voor mezelf ook maar eens zoiets aangeschaft.
Binnenkort in huize Roke :smiley:

13 likes

Dat is een mooie Roy! :+1: Is het een vroege Artelier dresser? Hartstikke gaaf! :slightly_smiling_face:

Yep… een 2006 dus al wel met de rode rotor
Lekker hoe ze destijds wijzerplaten maakten.

11 likes

Ja, inderdaad prachtig! Ik ben een fan van deze wat oudere Oris-sen. Die Chrono van mij is uit dezelfde tijd ongeveer. Heerlijke klokjes! :slightly_smiling_face::ok_hand:

1 like

Zeker weten

11 likes

Even hier onder de aandacht, Oris liefhebbers!
Mijn zo goed als nieuwe Meistertaucher. Staat ook op mp, maar wil liever hier verkopen. Stuur me een pm please, heb mijn vraagprijs al los gelaten :see_no_evil:

6 likes

:open_mouth:
Die doe je toch niet weg ! :cry:

2 likes

Deze wil jij al zo lang, doen!

1 like

Ja dat is me wat he.

1 like

Heb het geld niet op het moment :sob::sob::sob:

Ja balen is dat. En ruilen is voor mij sowieso geen optie helaas.

1 like

Wooow die dial :star_struck:

1 like

Spijtig dat ie weg is van het forum, hopelijk heb je er een mooie prijs voor gekregen.

Vanwaar de plotse ommezwaai en alles buiten? Pas op voor het jojo effect! :wink:

1 like

Tja, ik ben niet opgehouden fan te zijn van Oris. Ik heb twee mooie 65s. En een bb58.
De andere twee 65s waren echt teveel van het goede. De Meistertaucher tenslotte droeg ik heel weinig. Sowieso niet naar werk (5 dagen per week) en ook niet altijd in het weekend. Dus ik droeg hem te weinig vind ik.
Daarbij komt dat ik al een lange tijd een ander horloge wilde hebben. Die spookt nog steeds door mijn hoofd. Daar moet ik maar eens echt voor gaan.

4 likes

‘Friday‘ dus de vlieger om :smiley:

24 likes

Klinkt als een goeie reden om toch eens te herschikken! :wink: Kan me wel inbeelden dat ik die meistertaucher ook niet zoveel zou dragen, hoe gaaf die ook is.

@royke74 mooie alleskunner!

3 likes