ORIS Only - deel 3

Nieuwe!

13 likes

Ah, van Luuk @Number4 toevallig?

3 likes

Haha klopt, via marktplaats gevonden! Kwamen er later achter dat we hier een link hadden…

2 likes

Het lijkt toch een Aquis te worden waar het nieuwe caliber als eerste in komt!
https://oris.ch/en/watch1?fbclid=IwAR1wf1pqGnAsqUzFocuQuOWqRt0B9bC2NUL0TtjkRRL0sN57FLKjYcZh40s

6 likes

Heel benieuwd!

2 likes

Al enige tijd zit ik te loeren en te azen op een Oris Sixty Five. Na veel modellen te hebben gezien kom ik toch wel uit op Ref. 01 733 7707 4064-07 4 20 18 (btw, kan iemand dit nummer echt onthouden?) Heerlijke retro look en ik denk dat dit toch echt wel mijn volgende gaat worden. Even doorsparen nog.Oris65

10 likes

Jaaa, de allerleukste 65! Geweldig horloge.
Er staat er al geruime tijd een in het blauwe deel he? Met staal en rubber, voor 950,-
Prima deal lijkt mij!

CitaatJaaa, de allerleukste 65! Geweldig horloge.
Er staat er al geruime tijd een in het blauwe deel he? Met staal en rubber, voor 950,-
Prima deal lijkt mij!

Ik had het gezien. De prijs is ook zeer netjes, maar dat hele kleine deukje is iets waar ik me aan ga storen. Toch heb deze 65 al enige dagen overwogen. Toch bedankt voor de tip!
Ik zag een juwelier in Winterswijk die er nog één op voorraad heeft liggen (en naar mijn weten ook nog het enige model in Nederland), dus ik hoop ze spoedig een bezoekje te mogen brengen.

1 like

Ga ervoor zou ik zeggen als de middelen het toelaten. Overigens is dit nog een regulier model en daarmee gewoon verkrijgbaar.

1 like

Titanium BC3 air racer limited edition 0197/1000.

10 likes

29 oktober weten we het lees ik.

2 likes

Klopt! Ik ben benieuwd.

Ik hoop op een mooie flieger (< 40mm) met het nieuwe uuwerk…

Ik weet het antwoord al maar mag helaas ook niks zeggen :shushing_face:

Even wachten allemaal nog !

Even een paar details uit de video gelicht, zo zie je duidelijk dat het een Aquis is. Spijtig, had echt zin in een propilot maar goed :blush:

Ik ben eigenlijk meer benieuwd welke diameter het wordt. De Aquis is standaard 43mm dus plaats genoeg, maar de cal 400 is 30mm, terwijl een Sellita 26mm is… dus ik hoop dat ze hem in de ±40mm kasten krijgen van de 65 of Big Crowns :crossed_fingers:

Screenshots:

7 likes

Head-only shot. Bijzondere kleur blauw deze Deauville. Lijkt iedere dag weer anders in het licht.

14 likes

In het filmpje zat idd sowieso een Aquis. Ben benieuwd wat de bedoeling is met dit uurwerk en in welke modellen het geleverd gaat worden. 41,5mm zal mooi zijn :slightly_smiling_face:.

1 like

Blijft mooi he die Deauville! Het spookt sinds dit weekend door mijn hoofd om die van mij toch weg te doen voor weer wat anders, maar ik vrees dat ik er spijt van ga krijgen :smile: @RobinH geïnteresseerd in een Deauville voor de 65 collectie? :innocent:

Ik vrees dat het de standaard 43,5mm Aquis zal worden… Maar ik hoop dat ze later toch kleinere modellen gaan uitbrengen ermee.

3 likes

Ja ik vind hem ook heel mooi. Maar ik blijf het wel echt een zomerknaller vinden. Lekker in het zonnetje op een terras of mee op vakantie komt hij het best tot z’n recht. :sunglasses:
Ai, voor welk horloge zou je hem laten gaan? :smile:

Haha, geen budget momenteel, maar anders…

1 like