ORIS Only - deel 3

Ik ook, waar niks mis mee is maar daarvoor ga ik geen verlies lijden op m’n 43mm :sweat_smile:. Met een duiker kun je niet alle ruimte binnenin benutten, maar ik vermoed dat er best een flinke spacer inzit. Misschien dat de 3mm van het uurwerk daarmee nog kan passen in kleinere kasten.

1 like

@Temporis dat zou zeker kunnen, als je kijkt hoe klein de selitta’s uitvallen door de Aquis caseback. Ik hoop dat ie in de 40mm kasten zal passen, dan wordt er plots vanalles mogelijk :smiley:

@RobinH kon maar proberen hé !

@Petteflet bijna alles in mijn horlogedoos is vintage of vintage inspired en ik heb zin in eens wat moderner. Voorlopig zit ik in mijn hoofd met een Grand Seiko SBGN005 GMT quartz, maar dat kan evengoed morgen anders zijn :smiley: ik ben ook benieuwd naar de Aquis donderdag, maar ik hoop vooral dat Oris in de Pilot range een cal 400 lanceert, want ik zou een Oris missen in de collectie.

Ik ga de Deauville morgen maar weer een dagje aandoen, veel kans dat hij weer blijft dan voor een tijdje! :innocent:

4 likes

Ik wil je geen zetje geven, maar toevallig heb ik zelf twee weken geleden ook een tijdje zitten kijken naar de SBGN005. Zeker een gaaf horloge! Als ik nu een GS zou kopen zou die het ook worden. :smiley: Maar goed, mijn verlangenlijstje is toch al te lang.

Ik ben ook heel benieuwd naar de nieuwe Aquis. Maar ik denk dat het design redelijk hetzelfde blijft. :face_with_monocle:

Haha goeie smaak blijkbaar! :sunglasses:

Ja ik vrees ervoor wat betreft de Aquis en die bonkige stijl is niet helemaal mijn ding, maar het zal maar het begin zijn van een hele lijn cal 400’s :slight_smile: de prijs wordt ook nog even afwachten…

Weer eens een dagje de liefde heropfrissen :smile:

16 likes

Ton sur ton sur ton

11 likes

En nu beloven om nooit meer te zeggen dat je hem weg wilt doen. :smile:

2 likes

iemand die alvast een pre order wil doen?

Hij gaat vanavond (denk ik) in het blauw :wink:

10 likes

Haha nooit is wel heel erg lang :sweat_smile: maar ik doe mijn best :wink::ok_hand:

12 likes

Het is nog middag hè :sweat_smile:

1 like

:joy::sweat_smile:

Ja, knoop doorgehakt. En wil iets anders :see_no_evil:

1 like

Succes … Prachtige Aquis

oja het is geen limited toch? :grimacing:

Oeps, was even in de veronderstelling 🤦🏼

1 like

7 likes

8 likes

Lekker ding!

20 likes

Wat een plaatje :blush:

19 likes

Dat ging snel. :sweat_smile:

1 like

Haha zo gaat dat he in deze hobby. Ik heb mogelijks wat anders op het oog. Stay tuned :smile:

Edit: geen Oris helaas 🥲

2 likes