ORIS Only - deel 3

Haha das nog erger dan mij, hier was’t met 3 :woozy_face:

1 like

Ik heb beide gepast en op mijn 16,5cm pols past 41 beter. Al mag een duiker wat groot vallen wordt de 43,5 net te. Maar misschien ook omdat ik het zelf zo zie. Voor de spiegel is het weer anders.
Maar grootste afknapper op de 41 vond ik toch wel dat, waar de looks van de Aquis grotendeels bepaalt worden door het hele plaatje icm de stoere bracelet, die bracelet tapered naar hele dunne ielige schakeltjes en sluiting. Echt alsof die van een dameshorloge komen…
Dus met deze uiteindelijk de winkel (van Baal) verlaten :grin:

17 likes

Ergens toch wel een beetje spijt dat ik die van mij heb verkocht. Maar ach c’est la vie.

2 likes

Echt nice

7 likes

manmanman wat is die eerste gaaf… het maakt me gelijk hebberig

1 like

Het mooiste horloge dat er is ! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :drooling_face: :drooling_face:

1 like

Lekker glaasje whisky erbij

Strandtent houder heeft t illegale glaasje in een choco bekertje gedaan.
Niemand die het ziet en ik kan lekker genieten

20 likes

25 likes

Wat een boef ben je ook, geniet er van!

2 likes

Wat blijft deze dial toch een genot voor het oog.

12 likes

Hallo Politie? Er is iemand aan het genieten op het strand!

3 likes

Wisky in een kartonnen bekertje, dat tref je hier in de randstad ook wel aan… maar dan wel onder wat andere omstandigheden :joy:

Maar heerlijk om zo te kunnen genieten in deze tijd.

1 like

Zo de prodiver en zijn servicebeurt hebben de proef glansrijk doorstaan. 24 uur in de horlogedoos en hij loopt nog keurig op tijd en op maanfase. En de maanfase loopt ook keurig op de markers. @OrisBoutiqueAmsterdam dank voor alle moeite :+1:

Ik kan nu heerlijk deze rouleren.

15 likes

Bedankt voor je feedback HertogJan!
Zelfde polsmaat en zelfde juwelier waar mijn 43,5 vandaan komt. Ik denk ook dat de 41,5 ook beter aansluit, dat van de band moet ik zelf gaan ervaren. Ik ga binnenkort passen. Maar omdat ik de 43,5 al heb wordt het een lastiger verhaal. Maar ik ben benieuwd hoe ik het ervaar.

Jij bent ook met een fraaie Aquis naar buiten gelopen :ok_hand:. Welke maat is dat dan?

Die is ook 43,5 :see_no_evil:
Maar heeft door kleur (titanium) en stijl ook iets hoger klatsergehalte waardoor ik m dan toch wel weer retecool vind
Het is mijn 2e al. Vorige model ook gehad maar vanwege onafleesbaarheid maar weer ingeruild. En er toch weer voor gevallen :grin:
Deze krijgt zeker net zo weinig polstijd als die ouwe. Plaatje voor het idee:

12 likes

18 likes

Deze vind ik echt super gaaf!

1 like

Ja echt een van mijn favorieten ook.

1 like

I’ll take the full and public blame… Sorry Robin… :cry:

4 likes

Ik sluit een eventuele nieuwe Oris dit jaar niet uit :sweat_smile::smirk:

14 likes