Ach, die ene extra week maak ook niet uit.
Heerlijk man ,ff genieten .
Gisteravond toch Maarten gecontact voor een tripje naar Amsterdam deze ochtend. En ik was welkom. Parkeren voor de deur en op naar de boutique.
Eindelijk de vragen in mijn hoofd beantwoorden of ik moet gaan voor een zwarte Aquis of een kleinere 41,5mm.
Na een leuk gesprek met Maarten en het passen van een stalen band voor mijn eigen 43,5 Aquis was ik er toch wel snel uit. Staal voor mijn eigen.
Wie weet komt er nog eens een zwart. Maar voor nu, ik heb een mooie en met staal heb ik een hele mooie upgrade te pakken. 41,5 stond ook goed. Maar deze duiker mag wel fors zijn en het rekensommetje naar een 41,5 pakt anderzijds vrij duur uit.
Ik ben blij met de stalen band, zo vervelend de stoplichten op de heenweg waren zo fijn waren ze op de terugweg, ik bleef maar kijken naar mijn ‘nieuwe’ horloge.
Maarten nogmaals bedankt voor het fijne ontvangst!
Dank jullie. Ik vraag me overigens iedere keer opnieuw af waarom er zo weinig tt1 modellen te vinden zijn tussen al het Aquis geweld. Zijn er zo weinig van verkocht dat ze maar beperkt rondzwerven op het forum?
Ik denk dat Oris met de Aquis wat meer populair is geworden. Het model slaat in ieder geval goed aan.
Staal staat hem goed! Vind deze banden kwalitatief echt top en dragen zeer fijn.
Prachtig he. Voor mij ook de absolute must voor een Aquis, je hebt de juiste keuze gemaakt.
Wacht maar af in de zomer, t-shirtje aan, dikke Aquis om
En glimmen maar.
Ik kan niet wachten op de zomer!
Jij had eerst toch ook een zwarte Aquis, voordat je de blauwe had?
Nee, de 65. Even zoeken voor een fotootje
Hebbes :
Eens, veel mooier en veel comfortabeler dan de rubberen band!
Eerdaags maar weer eens op staal schroeven de Aquis.
@Deltre , mooi hoor…
Goede keuze, ga je plezier aan beleven.
Topper!
Ja dat wist Maarten ook te zeggen, ik had het over een zwarte Aquis. Ik dacht in de foto’s eerder dit jaar een zwarte Aquis bij je te zien maar dat is dan lichtval geweest, dus je blauwe.
Een prachtige aanwinst deze maat staat je
Ik had hem al, maar nu een stalen band. Maar bedankt!
Heel mooi op z’n bruin leren band