ORIS Only - deel 3

Tja, mede door jouw foto’s is dit horloge ook op mijn radar verschenen (bedankt hè :smirk:). Schitterend horloge idd. Wil binnenkort een afspraak maken in Amsterdam om het een en ander te passen.

2 likes

Iemand?

:heart_eyes:

1 like

Is een Oris ProPilot GMT met stalen band ook een optie?
Soms heb ik weer zin in een Aquis namelijk :sweat_smile:
Of gewoon in iets anders, de flipperitus blijft maar aanwezig

1 like
1 like

Ja dat is mijn ex … mooi ding. Beetje onderhandelen en je hebt een prima deal denk ik @DR.EVIL
https://www.horlogeforum.nl/t/niet-meer-tk-oris-big-crown-pro-pilot-800-00/280300

2 likes

tenor

:yum:

Hij ligt momenteel trouwens in Hölstein (toch @OrisBoutiqueAmsterdam ?) :sob:

2 likes

Hier had ik ook last van toen in mijn propilot had. Nu ik een Aquis heb, heb ik daar geen last meer van :blush:

1 like

Ik zag dat dit horloge in Antwerpen te koop staat. En het feit dat dit op marktplaats is heb ik zo mijn twijfels :sweat_smile:

Er wonen bijna 500.000 mensen in Antwerpen. Er van uitgaande dat ze allemaal toegang tot internet hebben, zou het zomaar kunnen dat iemand een NL website heeft gebruikt om zijn horloge te verkopen.

3 likes

:joy:

1 like

Voor de fotowedstrijd met bordspellen, even wat aanrommelen :slightly_smiling_face:

8 likes

Dit wordt um
image

21 likes

Deze week de Big Crown ProPilot Date weer eens om de pols. Heb hem helaas niet zo vaak om. Is toch een erg leuk ding. Maar ja, de concurrentie is groot.

14 likes

Wow ! De Aquis bestaat al 10 jaar !

Tijdloos design.

Prachtig ! :heart_eyes:

22 likes

18 likes

Coole foto!

De aquis is idd een heel mooie en comfortabele duiker.
1 van mijn lievelingen !

26 likes

Die van jouw zijn mooier !!
Nu zijn die van mij dan ook saaie wrist shots, waar ik eigenlijk niks mee heb haha. Je zal ze in iig niet op mijn insta zien :sweat_smile:

2 likes

image

image

16 likes

18 likes