Effe cross posten
Is er eigenlijk al een blauwe 65 zónder datum? Special edition?
Vandaag weer langs geweest bij @OrisBoutiqueAmsterdam om mijn NA op te halen. Het was uiteraard weer een gezellig praten over horloges, maar ik kwam natuurlijk om mijn Big Crown Propilot Big Date grey plated op te halen!
Echt super blij mee! Ik blijf er naar kijken.
Maarten, bedankt voor de koffie en de service😉!
Vanaf vandaag mag ik dan eindelijk meedoen in het gezelligste hoekje van het forum!
Heel mooie aanwinst! Gefeliciteerd!
Mooi ding!! Heb je nog meer foto’s? Zit hier zelf namelijk ook naar te kijken
Wauw, hele mooie Oris gefeliciteerd!
Tof ding! Welkom.
Hele mooie gefeliciteerd ermee
Heb je goed, schitterend horloge ('k heb hem zelluf ook) en erg vreemd dat hij niet verkocht is als je ziet hoeveel positieve reacties er altijd zijn wanneer iemand een Aquis als NA heeft. Hoe dan ook, their loss
Door jouw foto neig ik ook om hem weer eens op rubber te zetten…
Mooi!
Dank je wel
Mooi de tt1 zie je niet vaak voorbij komen toch. Gefeliciteerd.
Zojaaaaaa Mooi
Weet je wat nog het ergste is… ik had de clasp van de rubberband, nadat deze door de juwelier als een stukje extra service tussendoor bijgepolijst is, voor de zekerheid afgeplakt met die goede transparante plakband. Dit zodat er geen krasjes bij zouden komen voor de verkoop. Heb de SoL sinds de advertentie niet gedragen maar ik denk dat ik het er op laat zitten. Niet van mezelf verwacht
Ik heb hem nog niet op het forum gezien in deze setup. Wel de andere F1 / Williams modellen overigens. Dus ben er erg content mee!