ORIS Only - deel 3

Haha bedankt :+1:t2:

1 like

Effe ongegeneerd crossposten in de rust van het ‘voetbal’ :shushing_face::joy:

9 likes
3 likes

Voorlopig nog geen nieuws… enkel dit. Hopelijk komt er nog wat :crossed_fingers:

1 like

Zoals ik de beschrijving van de video lees, is dit trio het.

2 likes

Daar lijkt het inderdaad op. Ik hoopte nog op een Apple-achtige aankondiging: “one more thing…” en dan de klepper :innocent:

Ik blijf het mager vinden. Wat excentrieke modellen en een zoveelste LE Aquis. Het is een mooie LE, daar niet van. Maar niets voor de grote massa alleszins.

2 likes

Dat is misschien nog wel mogelijk :wink:

2 likes

Had de cotton candy modellen ook graag in staal gezien.

2 likes

Pff jammer zeg… Maar goed, misschien komt er gedurende het jaar nog wat voorbij :slight_smile:

2 likes

Ja, meer van hetzelfde, maar wel mooi dat Caliber 400 in de Aquis terecht is gekomen. Dat caliber kwam ook ineens trouwens (tenminste, in mijn ogen) dus wie weet komt er dit jaar nog meer. En nieuw model zou erg leuk zijn.

Ik denk dat we de hoop op de 400 in een 65 wel op onze buik kunnen schrijven, anders hadden ze daar vast wel aangekondigd.

Ik vind de Waddenzee versie wel erg mooi trouwens. Mooie kleur en leuke complicatie met die getijden erop. Heb er alleen niks aan…

In de tussentijd zit ik af te tellen tot mijn Artix Chrono gaat binnenkomen… wat duurt wachten toch lang soms :neutral_face:

2 likes

Er staan overigens geen getijden op. Wat er op staat is het getijden verschil. Bij 0% en bij 100% maan is het verschil tussen hoog en laag groter dan bij 25% en 75%.

Het dus niet of dat je kan zien wanneer het eb en vloed is.

1 like

Je hebt gelijk, ik heb het fout verwoord. Maar blijft nog steeds mooi

1 like

Dat zeker.

1 like

2 likes

Nu in het blauwe gedeelte!

5 likes

Zag ik nou net dat ene @R0b71 een nieuwe Aquis heeft gekocht?
@R0b71, graag even melden in het ORIS topic alstublieft.

3 likes

14 likes

Ik denk dat we de hoop op de 400 in een 65 wel op onze buik kunnen schrijven, anders hadden ze daar vast wel aangekondigd.

https://www.oris.ch/en/watch/oris-carl-brashear-calibre-401-limited-edition/01-401-7764-3185-set

Calibre 401 :slight_smile:

6 likes

Gaaf! Wel gelijk een pak duurder, maar dat is logisch

1 like

Phoe, 3700 euro. Hoop geld.