Vraagje… ik zou eens enkele Oris modellen willen passen, om een goed gevoel te krijgen bij welk model me het meest aanspreekt (vind in ieder geval de Aquis en de Divers 65 gaaf, maar ook Big Crown Pointer Date bijv.). Waar in de randstad zou ik dit het beste kunnen doen? Oris Boutique ligt voor de hand, maar ik kom niet zo vaak in Amsterdam en wil dat eigenlijk het liefst zo houden dus die optie valt vooralsnog even af.
Zijn er goede alternatieven in regio Den Haag, Rotterdam?
In Den Haag zit van Willegen, officieel Oris dealer, ik neem aan dat daar het een en ander op voorraad ligt!
@Mike heeft gelijk. V.W. is een prettige en kundige juwelier. Brunott in Rotterdam ook een aanrader.
Echt gaaf en goeie maat ook. Perfect voor de zomer!
De groene is op het eerste zicht mijn favoriet. Een next level Momotaro uitvoering
Prachtig ik denk ook dat de groene de mooiste is
Wow! Zoals wel vaker… veel mooier in het echt dan op de website van de fabrikant!
Snap echt niet waarom de (vaak renders/stevig gephotoshopte) afbeeldingen bij de horlogemakers zelf op hun site altijd zo slecht het horloge weergeven zoals het echt is. Niet specifiek Oris trouwens, je ziet dit verschijnsel op allerlei plekken, in uiteenlopende prijssegmenten.
Eens… snap daar ook geen snars van.
@ElChueco , ik vind ze heerlijk! Mooi hoor.
Mijn nieuwe Oris is vandaag ook binnen gekomen.
Heb hem rechtstreeks naar de horlogemaker laten sturen… Kan hij Ff controleren of service moet of mag.
Deze week dus nog wel om de pols
Die groene is echt een stuk gaver dan verwacht! Beide erg mooie horloges, zeker in het zonnetje.
Hahaaa leuk! Benieuwd hoe ze er na een tijdje dragen uit zullen zien.
Denk dat dat groen het beste past bij het patina proces!
Heel erg gaaf! Dat is genieten zeg
Dit onderschrijf ik van harte. Ben zelf al 13 jaar klant daar en het is een zeer fijne, professionele en klantvriendelijke zaak. Kan niks negatiefs noemen over deze zaak.
Heel gaaf!
Mocht die groene ooit vertrekken,
Ultieme zomer klok (en ik ben niet dol op het woord klok voor een horloge dus dat zegt wat )
Ik vind die linker het leukste!
Blauw vind ik denk ik ook unieker.