ORIS Only - deel 3

Wat wat wat wat wat? Wat dan?

Hoeveel procent korting valt er te regelen bij een Ad ? :grin:

Aankomende week arriveert mijn 2de 65…
Kijk ernaar uit, horloge is ter controle via de horlogemaker onderweg naar mij.
Want het is deze keer een 2de handsje uit 2015.

Heb er ECHT zin in, gaat absoluut een zomerse knaller worden. Kan niet missen.

Ben benieuwd waarmee ik qua band ga uitkomen.
Ben geen NATO fan, dus dat iig niet…denk ik :yum:

Ik vind die birthday Oris trouwens echt gaaf.
Lekker anders zonder gek te doen.
Maar ja, zoals jullie weten ben ik druk bezig met nieuw huis en het budget wordt daar dagelijks overschreden … Dus beter niet zo een dikke horloge uitgaaf ertussendoor laten schieten.
Daarnaast, ben mega happy met de collectie nu.
Zit al op 8stuks Oris… dus het is ook niet echt nodig iets nieuws…tenzij ik echt echt echt opslag verliefd raak op iets hou ik me in…

15 likes

Als je die pointer date kwijt moet om een beetje budget vrij te maken hou ik me van harte aanbevolen! :wink:

1 like

Is de band op de foto geen tropic? Die lijkt me namelijk perfect passen.

1 like

Yes…

Klopt, lijkt meteen op grootse bingo dat tropic.

1 like

Vertellllll! :sweat_smile:

Iets euh, cotton’s achtigs…

Oeh gaaf, welke!?

1 like

Ook daar gaat het weer fout… De linker 2

7 likes

:joy::joy::joy::joy: Gaaf Erik!!!

1 like

Nice! Had fouter gekunt, als je de rechter genomen had… :grin:

1 like

Nou, ik begreep van Maarten dat hij ze niet meer kon bestellen… Als in, er is slechts 1 badge gemaakt.
Volgens Maarten lijkt het erop dat ze per direct ook discontinued zijn… Maar dat is gƩƩn vast gegeven.

Nu wilde er nog een HF’er een Cotton, dus ik denk… Koop ze gelijk allebei voordat ze weg zijn.
Ga ik op m’n dooie gemakkie eens kijken welke ik het mooiste vindt. :wink: En waarschijnlijk schuif ik er dan 1 door. (als hij wil & anders zie ik het wel)

2 likes

Hij wil vast wel als je die linkse linkse neemt :sunglasses:

Lol. Wie weet.

:joy:

1 like

Ben wel benieuwd naar de foto’s als ze binnen zijn. Wel jammer dat ze meteen discontinued zijn. (Rolextaferelen?). Meteen een premium vragen dan straks… :laughing:

Niet per definitie zeker… Maar op Oris.ch etc ook niet meer te bestellen.
Wil geen verhalen de wereld in helpen, maar we kijken het aan.

1 like

Beste Oris-fanaten,

Met het openschroeven van de kroon van mijn Aquis heb ik regelmatig dat hij niet die plotselinge mooie ā€˜klik’ geeft en loskomt. Ik kan vervolgens draaien wat ik wil, maar hij komt niet in de juiste positie. Dat los ik op door hem weer dicht- en open te schroeven. Vaak lukt het dan wel, maar vanochtend moest ik dit dus zo’n 5 keer herhalen :astonished:

Nou dacht ik ooit ergens gelezen te hebben dat haperingen in de kroon een typisch Oris-ding is, maar ik vraag me af hoe jullie ervaringen zijn.
Kan het de temperatuur zijn? Of de stand van het uurwerk? (vanochtend stond deze stil)

Ik heb dat ook met mijn huidge Aquis en heb het met eerdere ook regelmatig gehad.
Heeft denk ik met de lengte van de stift te maken.

1 like

Ik heb er een lichtgrijze Barton op gehad en dat was aardig. Door het lichtgrijze komt de dial beter uit.

1 like