Helaas zijn ze niet meer nieuw te verkrijgen vernam ik net, de grijze althans niet (staat ook niet meer op de website). Het zal waarschijnlijk geen verkoopstopper geweest zijn ivm de 65’s, Aquis en Big Crowns. Ofwel komt er een update aan, kan ook
Ik denk als er een rode bies op die grijze band van de Hölstein had gezeten hij al minder saai was geweest
Gefeliciteerd met je nieuwe band , mooie sluiting ook
De Holstein 2021 vind ik maar een flets ding. De band doet er zeker geen goed aan, maar de wijzerplaat is toch ook maar lichtgrijs met witte print. Dat kon toch levendiger. Vergelijk bv met de Fratelloris, de Roberto Clemente of de bico PD met blauwe plaat. Daar zit een stuk meer karakter in
Maar ik heb hem niet in persoon gezien natuurlijk. Gemiste kans vind ik. De kast en maat is dan wel weer geslaagd.
Wat me opvalt, is dat er ook amper aandacht voor is vanuit de horlogekanalen. Geen video’s, bijna geen hands-on artikelen, enkel hier en daar wat aankondigingen met de renders.
Oef, die valt tegen (de holstein dan, het bandje staat top). In de teasers zaten beelden van flink opgevulde cijfers en indices. Het eindresultaat heeft deze helaas niet.