ORIS Only - deel 3

Eerder in dit topic door @illewoare gemeld :

Helaas zijn ze niet meer nieuw te verkrijgen vernam ik net, de grijze althans niet (staat ook niet meer op de website). Het zal waarschijnlijk geen verkoopstopper geweest zijn ivm de 65’s, Aquis en Big Crowns. Ofwel komt er een update aan, kan ook

1 like

Thanks.

Beetje jammer. Dan hoop ik dat er een update komt. Vond de zwarte wijzerplaat wel wat hebben. Mooie retro vibe. Maar tot heden nog nooit gepast.

Wellicht dat ze er ook de nieuwe manufacture in gooien? Komt dan helaas wss wel in een prijsklasse waar ik van ga denken heb andere opties :zipper_mouth_face:

19 likes

Met die grijze band op de foto’s werkt het gewoon slecht.
Gooi m op een mooie leren of blauwe en het is een super horloge denk ik.

1 like

Dat meen je niet? Prijs is 206 voor de band incl sluiting…

6 likes

Ja serieus waar. Ik begreep er ook al niks van.

Heb ik september een horloge trip naar Amsterdam gepland. Dus kom sowieso even bij jullie buurten.

1 like

Misschien had die AD het over een binnenband EN buitenband net zoals fietsenmakers altijd doen :grin:

2 likes

Blijft lekker die Aquis!

10 likes

Even bij Maarten langs geweest vanmiddag.
De nieuwe Hölstein is in het echt best mooi, maar eerlijk gezegd niet voor die prijs mooi.

De Carysfort weer bekeken :heart_eyes::heart_eyes::star_struck:

En ik liep weg met

Alleen het bandje dus :wink:

17 likes

Ik denk als er een rode bies op die grijze band van de Hölstein had gezeten hij al minder saai was geweest :thinking:
Gefeliciteerd met je nieuwe band , mooie sluiting ook :ok_hand:t2:

1 like

Leuk die strap! Mooier dan de Oris OEM nato’s?

De Holstein 2021 vind ik maar een flets ding. De band doet er zeker geen goed aan, maar de wijzerplaat is toch ook maar lichtgrijs met witte print. Dat kon toch levendiger. Vergelijk bv met de Fratelloris, de Roberto Clemente of de bico PD met blauwe plaat. Daar zit een stuk meer karakter in :blush:

Maar ik heb hem niet in persoon gezien natuurlijk. Gemiste kans vind ik. De kast en maat is dan wel weer geslaagd.

Wat me opvalt, is dat er ook amper aandacht voor is vanuit de horlogekanalen. Geen video’s, bijna geen hands-on artikelen, enkel hier en daar wat aankondigingen met de renders.

1 like

Past dus bij een grijze muis… zonde hoor.

1 like

Oef, die valt tegen (de holstein dan, het bandje staat top). In de teasers zaten beelden van flink opgevulde cijfers en indices. Het eindresultaat heeft deze helaas niet.

1 like

Ja dat zeker. En ook veeel duurder haha. Ai ai

1 like

Nee het eindresultaat is superplat.
Ik vind de kast heel tof. En de wijzers ook gaaf. Mooi glas.

Maar die plaat valt dus echt een beetje tegen.

1 like

Reden te meer om deze niet meer weg te doen dan :smiley:

Helaas! Maar het zijn er maar 250 he :wink: we zien wel waar ze nog mee komen.

1 like

Wel een heel mooi bandje :wink:

1 like

22 likes

Ik heb net ook een leuke aankoop gedaan bij Maarten… :sunglasses:

3 likes

15 likes