ORIS Only - deel 3

Mooi systeem maar het universeel banden swappen is wel over zo.

Je kan nog steeds de springbar losschroeven.

De bandaansluiting is verder nooit anders geweest, je kan nu alleen zéér snel staal swappen.

Keramische bezel
Inhouse uurwerk
TOP band met zo’n duikers schakel in de clasp & snel wissel systeem…
Prachtige kast, prachtige plaat… 3K

Cheap.

4 likes

Ha… dat is wel een vooruitgang zeg :ok_hand:

1 like

Aha, dat was mij onbekend.

1 like

27 likes

:star_struck:Whooow :star_struck:

1 like

Paar mooie close-ups. Bij 2m27s wordt de band gedemonteerd. Een kind kan de was doen… :+1:

7 likes

Wat een handig systeem zeg. Ik zie de Aquis nog wel een keer komen. Hij is prijzig ,maar zo alles bij elkaar vind ik het wel te rechtvaardigen.

2 likes

Ik vrees ook, dat ik bij de introductie van een 39.5mm Aquis met caliber 400, mijn koopdrang niet meer kan onderdrukken… :upside_down_face:

4 likes

Echt prachtig en veel bang for buck , in 39,5mm gaat hij in het mandje voor me

1 like

10 likes

Zo, die wijzerplaat :star_struck: echt. Neigt naar de Baikal.
@ElChueco je hebt wel een klapper in huivs gehaald hè.
Oh wacht : je hebt wel een klapper in-house gehaald :roll_eyes:

Dat kliksysteem, het uurwerk, die plaat oieoeioei. Mijn Aquis wil ik niet de deur uit doen voor wat anders, maar dit is het eerste horloge waarvan ik zeg : yep.
Heb ik na 2 jaar eindelijk weer een doel gevonden :thinking:

4 likes

Maar nog steeds helemaal happy hoor :sunglasses:

11 likes

Nieuwe stalen band, nog even getwijfeld over de two tone. Totaal andere look tov een leren band. Ik ben blij!!!

15 likes

Prachtig, die nieuwe Aquis. Mooie mijlpaal voor ORIS.

#TheNewStandard

Helaas onbetaalbaar voor mij. (En zal dan eerst Der Meistertaucher kopen :grin:

Ik blijf bij zijn voorganger, waar ik na 3 jaar nog steeds geen genoeg van kan krijgen :heart_eyes:
En dat allemaal dankzij onze eigen Mr. ORIS, @royke74 . Voor eeuwig en altijd dankbaar !! :pray:t2: :pray:t2: :blush:

20 likes

Dit blijft ook een topper Thomas.
Ik vind zelf de combi van een Sellita en de Aquis een prima geheel… meer hoeft het van mij ook niet direct te zijn :love_you_gesture:

2 likes

Daar heb je helemaal gelijk in. En dat blijkt ook wel, want hij loopt nog altijd tussen +1 en +4 zo ongeveer, naar gelang hoe je hem weglegt nachts :blush:

Ook daar geef ik je gelijk.
Maar toch vind ik de nieuwe Aquis erg speciaal. Het is een ‘first’ voor ORIS.
Ook vind ik het calibre / calibear erg mooi.
En dan de dail … :heart_eyes:

Maar ik vind eigenlijk de hele Aquis-lijn van ORIS geweldig mooi, met Der Meistertaucher echt de top … voor mij dan :blush:

1 like

:innocent:

8 likes

7 likes