ORIS Only - deel 3

Als je de volgende keer nou eerst even wat rond googelt, dat scheelt weer een hoop gezeik.
:point_down:t5:

En verder :

Yep, ik ook. En waarschijnlijk 90 % van alle mensen die een horloge van die prijsklasse kopen.

In ieder geval : ik vind het een top actie. ORIS staat bij mij al hoog aangeschreven, maar dit is een grote stap omhoog. Gangreserve van 120 uur en 10 jaar garantie :ok_hand:t5: hoppa.
De prijs is nu nog wat hoog (maar wat is hoog als mensen lachend 8000 euro neer leggen voor een standaard zwarte duiker), maar zoals iedereen wel weet zakt dat toch binnen no-time.
Ik zag in het andere topic over dit uurwerk dat binnen een paar uur de prijs van 3500 naar de 2500 ging :man_facepalming:t5: :roll_eyes: :smirk:

7 likes

Fout!

3500 was dollar, ze hebben zitten slapen.

2500 is levering via Spanje.
Ik vind het een KOOPJE met een inhouse movement.

3 likes

daarom ook de

Ik heb zelf niet eens naar de prijs gekeken, want zoals jij nu als zegt : dollars, slapen, Spanje.

echt he :ok_hand:t5:

Maarreuh…zag ik nou dat jij hem vandaag al krijgt? .

1 like

Klopt. Vanavond om de pols!

7 likes

:joy:
top, doe je goed :+1:t5:. Daar hou ik van : hup pats, niet zeiken, gelijk halen.

6 likes

Foto’s :+1:

1 like

:+1: Dit!

Deed ik ook destijds met de BB58, gewoon besteld bij de AD en ik had de allereerste in de stad hier. Dat heeft wel iets :blush:

5 likes

BAM!

50 likes

Echt mooi ding!

1 like

Snel geregeld!

1 like

Ik vind ‘m écht prachtig.
Kan nog wel eens’ n blijvertje worden… :heart_eyes:

14 likes

Zo ziet het uurwerk er al stukken gezelliger uit :ok_hand:
De snel-wissel-truck van de bracelet is die echt zo snel/makkelijk te wisselen als ik denk?

Gelijk door naar de slijter om het te vieren?

Super mooi!

2 likes

Gaaf!!

1 like

Eigen voorraad. :nerd_face:

Nog niet geprobeerd!

Euuuhh, ja. :nerd_face::+1:

7 likes

14 likes

Lekker hoor :ok_hand:t2:

1 like

Mooi, dan wordt dit mijn volgende Oris, nu nog wat andere kleuren :+1:

2 likes

Verrekte mooi systeem!
Ben wel benieuwd hoe het dan met Rubber zit. :thinking:

1 like

Schitterend horloge met een mooie sunburst :blush: en hoe handig is die snelsluiting op de band! Wat een uitvinding :smiley:

1 like