ORIS Only - deel 3

Is dat een tropic?

Doe eens wat meer zichtbaar op de foto?

Nice

@Arnold78 , heel lekker👌🏻

2 likes

Je bedoelt dat je er 850,- voor over hebt? Seriously?

2 likes

Ik schrok er ook al van :shushing_face:

1 like

Yes dat is een tropic inderdaad :smiley:

13 likes

27 likes

@OrisBoutiqueAmsterdam

Past de bracelet en dus ook het rubber van mij Aquis op de Cherry??

Of andere pasvorm?
image

8 likes

Nope, dat gaat niet passen: de Cherry is namelijk 41,5mm dus de band is smaller!

2 likes

Flauw…
Niet erg hoor, nieuw horloge hoort gewoon een nieuwe bracelet op.

Plus evt een extravagante rubberen knaller…

Vandaag potje weer beetje aangevuld.
Kan mijzelf niet tegenhouden , wie weet kan de BTW aangifte mij beetje doen afremmen :zipper_mouth_face:

2 likes

Iemand nog op zoek naar een nieuwe horlogedoos? Wel prijzig.

2 likes

1100 vind ik niet eens zo’n gekke prijs voor een nette 65 bij een (bekende) dealer.

1 like

Mee eens hoor. Dat is echt wel ok.

Art Blakey vandaag!

26 likes

Maak jezelf immuun voor koopziekte

  1. Shop zonder bankkaart. Laat ze bewust thuis en stop enkel cash in jouw geldbeugel. Dat zorgt ervoor dat je beredeneert koopt.

  2. Pas zoveel je wil, maar koop het niet. Als je echt twijfelt kan je het opzij laten leggen. Slaap er een paar nachtjes over . De kans bestaat dat je dat horloge na een tijd niet meer zo essentieel acht. Verwittig de A.D tijdig zodat ze alles weer in de kluis kunnen doen. Onthoud: klant is koning.

  3. Sommige horloges zijn geproduceerd in landen waar kinderarbeid nog niet verboden is. Voor je investeert in één van jouw favoriete merken, check even Horlogepolitie.org. Als het merk op de zwarte lijst staat, zal je jouw geld liever sparen.

  4. Ga in je eentje shoppen. Een vriend die met geld gooit kan je namelijk aansteken. Schakel liever jouw horloge buddy in. Hij zal je perfect in toom kunnen houden als je op het punt staat een miskoop te begaan.

  5. Als je een mindere dag hebt, kan een nieuw horlog je opkikkeren. Maak geen gewoonte van emoshoppen, want voor je het weet moet je geld opzij leggen voor de psycholoog die je van jouw verslaving moet afhelpen.

  6. Pas op met uitzonderlijke stockverkopen. Doordat de dealers laten uitschijnen dat hun verkoop de allerlaatste kans is om iets uit een vorige collectie te bemachtigen, kom je vaker met prullen thuis. Die horloges zijn mooi om naar te kijken, maar leer eerst eens klokkijken. Kan je niet meteen een antwoord bedenken, leg alles dan gewoon terug en stap vastberaden (zonder omkijken!) naar de winkeluitgang.

  7. Trek je horloge kist open als je na een shopsessie teleurgesteld thuiskomt en probeer nieuwe klerencombinaties uit. Wedden dat je versteld staat van de horloge bandjes die al jaren op hun herontdekking lagen te wachten?

3 likes

Check…spaar het met contanten bij elkaar

Check…sparen en tijd vinden om naar Amsterdam te rijden kost tijd… Is tevens tijd om na te denken of dit echt nodig is…

Check… zal op en normale werkdag gaan gebeuren.
Heeft.mijn lieve dame geen tijd om mee te gaan.

Ehm…zeg eens, wat vind jij van de Cherry??

Voel me kei goed,voel me kei goed…

Nog geen dikke aanbieding gehad op de kers.
@OrisBoutiqueAmsterdam :no_mouth::wink::smirk:

Me like!

Ik zag een foto van die Cherry voorbij komen pas.
Maanden nadat ik al besloten had dat ik hem gaaf vind maar ook had besloten…hoeft niet…

Toen ik deze foto zag en de Cherry dus herontdekte wist ik het zeker…ik wil m!!!

Conclusie ??

3 likes

Hahaha , ja die is ook prachtig :star_struck:

1 like

Weer een stapje dichterbij

6 likes

Contant geld - horlogepot???

1 like

Ja… met contanten ipv van de doorlopende rekening.
Zo merk ik niks van een horloge uitgave.
Contant geld verdwijnt anders toch ongemerkt alle kanten op.
Nu hou ik het gewoon paar weekjes apart en Oris Here i come

5 likes

:joy: :joy: :joy:

1 like

Best een leuke combinatie al zeg ik ‘t zelf!

9 likes