ORIS Only - deel 3

haha, ik werk ook met potjes waar ik regelmatig iets insteek, ondertussen al een Oris Aquis en een clean Ocean Limited Edition
Ben nu op zoek naar een Rega limited edition in perfecte staat. indien er iemand eentje weet liggen ?

1 like

Nu wil ik opeens per se opzoeken wat een geldbeugel is, en er dan gelijk eentje kopen :grin:

1 like

Hahaha , dit was een Belgisch artikel over vrouwen met een kleding koopverslaving .
Ik heb alleen wat worden aangepast maar vond geldbeugel wel een mooi woord ,had er zelf nog nooit van gehoord.

15 likes

Als je nog op zoek bent, voor 190 euro nu een iets ouder display model (2000) te vinden op chrono24.

Je zou een prijsvoorstel kunnen doen.

Ook toevallig nu één te vinden op ebay voor 99 dollar. Verkoper weet niet of die werkt. Is simpelweg uit te testen door een D batterij achterin te doen, alleen is het is niet mogelijk om de verkoper direct te contacteren. Beetje onhandig. Staat ook niet aangegeven of naar NL wordt verzonden.

1 like

Ik kan hier een aquis met garantie voor 890€ kopen. Dus … ja 1100€ is veel voor een oris65 zonder garantie

Ok

1 like

Gewoon een portemonnee toch?

Dashboardkastje :sweat_smile:
Normaal voor boodschappen , uit eten of kids die iets nodig hebben en het dan wegkapen.
Nu maandje niet dus, wil de Cherry niet pinnen deze ronde.

Heb er wel zin in, elke dag stukje enthousiaster tot het punt dat het MOET en wel meteen…

2 likes


De Oris Aquis Relief heerlijk zomers horloge.

21 likes

25 likes

Zelf hou ik er niet van, bandjes naast je horloge. Maar dit staat nog wel prima zo met die blauwe accenten. :ok_hand:

1 like

Hotelletje Amsterdam, morgen naar de @OrisBoutiqueAmsterdam hopelijk hebben ze daar een mooie zomer strap voor de Oris van mijn meisje.

17 likes

Je hebt inderdaad haters en lovers. Ik vind het wel mooi in de zomer.

1 like

Geslaagd! Zeer leuk geholpen ook onder het genot van een kopje koffie.

35 likes

Frisse keuze!

1 like

Pohhh

19 likes

Dat is een prima keuze! Prachtig bandje :ok_hand:t3:

1 like

Prachtige combi zeg :ok_hand:

1 like

Mooie combi :+1:

1 like

Mooie combi hoor!

1 like