Gaan we niet doen. Gewoon die kers ophalen
Bevalt ie niet dan gooi je m gewoon in het blauw en zoek je iets nieuws.
Gaan we niet doen. Gewoon die kers ophalen
Bevalt ie niet dan gooi je m gewoon in het blauw en zoek je iets nieuws.
Ik heb irl gezien, mooi, maar echt voor erbij. Ik zou zelf veel liever een Carysfort willen, een Dat Watt of een Whale shark zoals hierboven.
Blauwe Aquis 43.5 heb ik al.
Dus al die andere blauwe varianten in 43.5 doen niet heel veel extra. Wel heel gaaf hoor, absoluut.
De Cherry in @pasd 41.5 is echt wat anders en dat “wat anders” zonder compleet gek te doen is wat ik nu wel een beetje zoek in een NA.
Ik heb qua keuze alles wel in huis @RobinH , dus ik kan nu de wat minder allround kleurtjes zonder zorgen kopen.
Alles is aanvulling nu, extra, gewoon leuk!
Heerlijk om die vrijheid te hebben
Dit blijft echt een heerlijke 65! De wijzerplaat verandert constant van kleur en de markers spelen mooi met het licht, heel fascinerend
En ja! Die cherry is echt heel gaaf!
Ik heb, sinds ik hem heb, zeker twee uur in totaal zitten verlummelen omdat ik naar deze schitterende Brashear heb staan staren
Mooi! Ipv de Bico?
Ik vind hem mooi, lekker formaat ook en het 401 caliber toch? Small second?
Die mn strap draagt wel super comfortabel he!
Schitterende Oris! Dat brons ziet er best mooi uit, zo gepatineerd
Enkel de tekst in en rond de subdial is op foto wat veel, maar dat valt om de pols een stuk minder op, gok ik?
Ja precies. Hij lijkt er erg op maar
Is ook inderdaad
En een
Tekst vind ik nooit zo erg, hoewel bij de 65 is less écht more.
Valt op de pols zo niet echt op nee. En als je goed kijkt lijkt de dial met ronde tekst Swiss Made een beetje op een ankertje. Dat past dan wel weer in het thema.
Nog een plaatje dan!
Heel mooi .
Nog nooit zo bekeken! Zo valt het nog goed te praten inderdaad
Eerlijk gezegd viel het mij ook pas op toen ik er goed naar ging kijken na jouw vraag, haha.
Dus dank je wel
Ik heb al mijn bekende online kanalen aangeboord om mijn hoofd gek te maken.
Maar niks of niemand gaat tegen de cherry in en dus ook zo goed als niemand komt met een concurrent op de proppen.
Niet aankomend maar tegen het weekend daarop maar ff kijken of ik de afspraak gepland kan krijgen…