ORIS Only - deel 3

15 likes

Ow… is ie er nog Bas? Wat een cool ding blijft het toch :cowboy_hat_face::muscle:

2 likes

Ja…

Derde keer, waarom verkoop ik dat ding toch steeds? Hij js groot, eigenlijk té groot, maar zo vet.

1 like

Gaat @anon53002072EV dan ook zijn nageltjes lakken?

Persoonlijk vind ik de cherry niet mooi. Op een of andere manier vind ik het (zeker na het zien van deze foto) een vrouwenmodel (door de kleur).

Maar zoals altijd smaken verschillen. Als ik het voor het zeggen had dan was de keus gevallen voor hetgeen @JanDoedel al opperde en wel de Aquis Whale Shark mits je die voor jouw gestelde 2k kunt krijgen.

2 likes

Tja op deze foto komt de kers niet echt mooi over , geef ik toe .

Maar zo vind ik het toch een beauty :star_struck:

4 likes

Ik zou, hands down, zeker voor de Whale Shark kiezen.
Dan maar even doorklussen toch?

2 likes

Had er al iemand genoemd dat die Oris whale shark wel heel mooi is? :thinking:

2 likes

Dat bandje complementeert het horloge geweldig.

1 like

Ja helemaal eens. Het staat en draagt geweldig.

2 likes

Als jij dat sexy vind doen ik dat voor mijn NA topic.

Ja, @Mieske007 zojuist…
Ja is heel gaaf maar. (Maar is nee)
Ik heb een blauwe aquis, dus daarom zie ik een andere blauwe variant niet echt als iets spannends, als iets echt anders en aanvullend.

Vind het ook wel gaaf om iets te kopen wat niet volledig in de safe zone zit, wat niet perse een like kanon is.
Gewoon gaaf en “gewaagd” zonder te ontsporen.

4 likes

sexy :grimacing:image

2 likes

Was een slecht grapje.

Goede insteek! En lekker kopen wat je zelf wil!

2 likes

Ben ik goed in.

2 likes

vandaag na een half jaar de Blue Train weer eens om, had hem al bijna vergeten. Maar wat is deze toch mooi, wijzerplaat is amper te vangen, blauwe spoorrails schijnen door de dome…

12 likes

Vandaag kwam de tropic voor mijn ProPilot binnen. Nu het zweterige weer nog :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Staat ‘m goed!

Maar laat dit maar heel snel zitten :grimacing:

39,5mm :ok_hand:

23 likes

Erg mooi!

1 like

19 likes

15 likes