ORIS Only - deel 3

Aftellen kan beginnen , heb en date omtrent mijn nieuwe drang te sussen … aankomend weekend :call_me_hand:t2:

Voor nu even deze pracht online gooien.

18 likes

Lekker in de tuin van de avond aan t genieten, wijntje, boek, The Specials op de achtergrond. Heerlijk

8 likes

:ok_hand:t4:

15 likes

Wat licht verteerbaar leeswerk in de zon…

12 likes

Is het wat, heb het ook nog in de kast staan.

1 like

Na een tijdje hier te hebben rondgehangen en ik wat fotootjes heb zitten spammen heb ik nu mijn orisjes verkocht.

Wel iets anders voor in de plaats dus ga nu ergens anders wat spammen af en toe. Misschien in de toekomst weer een Oris terug.

7 likes

11 likes

Heb pas 50 pagina’s gelezen. Je moet er van houden. Ik hou wel van dit type boeken, filosofisch met goede onderbouwingen. Ben ook wel fan van Rutger Bregman, soortgelijke boeken schrijft hij.

1 like

17 likes

Nog twee dan :blush:

24 likes

Lekker!

22 likes

25 likes

11 likes

Die gaat ook lekker zeg!

1 like

Goedemorgen Oris liefhebbers. Heerlijk de Staghorn om de pols. Wat een beauty in de zon.

15 likes

Wederom een prachtig plaatje ! :+1: :star_struck:

1 like

Vind ik ook! 45,5mm blok staal met Sellita SW500.

15 likes

Zou dit die nieuwe Aquis zijn?

Staat in het nieuw te verkrijgen boek van Oris.

1 like

De twijfel is nog steeds erg groot. Er gaat ooit een Oris komen en wss een van deze 2.

Welke van de 2?
  • Oris Aquis Groen
  • Oris Aquis Hangang

0 stemmers

4 likes

Persoonlijk zou ik voor de “simpele” groene gaan. Die ander is voor mij te druk, maar ieder zijn ding.
Het groene alleen al is genoeg om de halve dag naar je pols te loeren :star_struck:

1 like