Toen ze die verpakking van dat spul maakte vond ik het nog wel leuk gevonden. Voor de wijzerplaat verwacht ik toch wel een iets degelijker matriaal dan plastic… Vraag me ook af of dit ‘mooi’ blijft na een poos zonlicht gezien te hebben…
Het groene is ook exact waarom ik voor een Oris wil gaan. Echter is het groen bij de hangang veel mooier, en is ook goed te zien. Bij de normale Oris is het heel donker en echter onder bepaalde licht inval is het groen te zien. Daar twijfel ik nog aan.
Ja, echt mooi is het niet. Toch niet op deze afbeelding.
Voor alle Oris MyOris leden: Oris “Mechanical Poetry”. Je kan ook de Oris boutique, of je lokale Oris DA bellen begrijp ik uit de mail. Best welkom gezien de vorige catalogus alleen online is.
Welke typenummer heeft deze als ik vragen mag? Supermooi!!!
Ok, wist ik niet. Weet wel dat bij die normale het bijna zwart wordt in bepaald licht (binnen/schemer), maar da’s ook wel zo prettig. Eigenlijk koop je meerdere horloges , en de hele dag zo groen is ook zo …groen.
Af en toe wat minder opvallend is wel zo lekker qua kleur/kleding, maar dat ben ik.
Hier nog een mooie van vandaag uit de afdeling paars, blauw of toch zwart :
Geweldig. Heel mooi verwoord ja. Dat had ik ook exact toen ik de groene aquis paste. in de paar minuten dat ik het om had, had ik ook meerdere kleuren om de pols. Een Oris staat echter op plek 3, dus heb gelukkig nog tijd zat om erover na te denken
Moet eerlijk zeggen dat ik meer van staal was maar nu ik hem inmiddels een week op rubber heb… Hou ik hem voorlopig op rubber
Alhoewel ik mooie herinneringen koester aan de Han, wordt ik niet warm van een horloge die ernaar genoemd is. Ik zou hier echt voor de simpele plaat gaan.
Gaaf duo
Wie zit hier ook met smart op te wachten?
Nog paar dagen……
Eindelijk mooie strap adapters voor de Aquis
, dat maakt de aquis lijn nog interessanter
Dat is idd wel handig zeg,
Ik had hier nog niets van gehoord, maar dat is wel heel handig!
Het verbaasd me dat dit er nu pas is eigenlijk.
thanks, heb hem niet meer in bezit. Maar het was een “movember” uitvoering vd 65 met zwarte plaat, en rose gouden accenten. Erg fijn horloge maar voor mij iets te dressy als duiker, daarom toch maar weer weg gedaan.
Dankjewel, zal mijn ogen open houden voor deze klok
Staat haar goed!