ORIS Only - deel 3

Beste Oris-liefhebbers,

De kogel is eindelijk door de kerk. Ik heb besloten de blauwe 41,5 mm Aquis calibre 400 aan te schaffen. Eind volgende maand contact ik de juwelier waar ik altijd koop. Zij hebben mij twee keer eerder de service gegeven dat ze rechtstreeks bestellen (bij de importeur) en het horloge geheel in fabrieksverpakking houden zodat ik 'm in de zaak helemaal zelf kan uitpakken :nerd_face:
Op internet lees en zie ik veel positiefs over het in-house uurwerk van Oris. Een in-house is voor mij absoluut geen vereiste (niks mis met een Sellita of ETA), maar het is toch de kleur die mij over de streep trekt.

Mijn insteek is nu dat ik mijn groene Aquis houd als ‘reserve’ (voor vakanties etc.) en uiteraard afwisseling. Kan echter niet uitsluiten dat deze ooit in het blauwe gedeelte op dit forum verschijnt.

(plaatje geleend van internet)

27 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Dat is inderdaad een prachtige kleur zeg :star_struck:

1 like

Prachtig die gradient sunburst plaat. Dat doen ze goed de laatste tijd bij Oris :+1:

1 like

Topvrouwtje, zo zijn er niet veel! :wink:

1 like

Hahaha zekers.
Toen ik haar 3 jaar geleden leerde kennen droeg ze een witte icewatch. Aardige stap gemaakt denk ik. :rofl:

3 likes

Haha goed gedaan.

1 like

Lekker man. Leuk ook dat je het zelf mag uitpakken. Tzt zien we je NA wel tegemoet :ok_hand:t4:

1 like

17 likes

Zeker! En het NA-topic komt zeker :slight_smile:

1 like

Mooie foto!

1 like

Thnx, enige bezigheid deze week hier naast het lezen van een boek, beetje plaatjes schieten. Morgen is het weer over :frowning:

1 like

Dag lekker fris begonnen

8 likes

Vandaag is de dag. @OrisBoutiqueAmsterdam

'‘t Is hier goed kerse ete!’,

:yum::wink:

6 likes

Doet Maarten de groeten!

2 likes

Ik liep alweer ruim 200 berichten achter in dit topic en er komt een hoop moois langs zeg! Ik sta echt versteld van alle modellen van dit speelse merk

18 likes

Heerlijk horloge! Mooie maat voor mij (39mm)
En de kleur is super gaaf!

Ik zit alleen nog te twijfelen of ik hier nog een stalen band voor bij wil kopen… iemand een idee of je die los kan kopen en wat zo iets ongeveer kost ?

14 likes

Zou ik zeker doen.
Maarten van @OrisBoutiqueAmsterdam heeft die waarschijnlijk zo liggen voor je :muscle:

2 likes

Thanks, binnenkort maar even een tripje naar Amsterdam doen!

1 like

Zal het zeker doen, hoewel de rubberen band heerlijk comfortabel is vind ik de stalen band het mooist. Het horloge wordt ook een stuk slanker om de pols. Kosten zouden ergens halverwege de 200eu zijn?

1 like