De kogel is eindelijk door de kerk. Ik heb besloten de blauwe 41,5 mm Aquis calibre 400 aan te schaffen. Eind volgende maand contact ik de juwelier waar ik altijd koop. Zij hebben mij twee keer eerder de service gegeven dat ze rechtstreeks bestellen (bij de importeur) en het horloge geheel in fabrieksverpakking houden zodat ik 'm in de zaak helemaal zelf kan uitpakken
Op internet lees en zie ik veel positiefs over het in-house uurwerk van Oris. Een in-house is voor mij absoluut geen vereiste (niks mis met een Sellita of ETA), maar het is toch de kleur die mij over de streep trekt.
Mijn insteek is nu dat ik mijn groene Aquis houd als ‘reserve’ (voor vakanties etc.) en uiteraard afwisseling. Kan echter niet uitsluiten dat deze ooit in het blauwe gedeelte op dit forum verschijnt.
Heerlijk horloge! Mooie maat voor mij (39mm)
En de kleur is super gaaf!
Ik zit alleen nog te twijfelen of ik hier nog een stalen band voor bij wil kopen… iemand een idee of je die los kan kopen en wat zo iets ongeveer kost ?
Zal het zeker doen, hoewel de rubberen band heerlijk comfortabel is vind ik de stalen band het mooist. Het horloge wordt ook een stuk slanker om de pols. Kosten zouden ergens halverwege de 200eu zijn?