Goeie tip! Inderdaad een iets te lange tropic van Oris. Ik denk dat zandkleurig heel mooi staat op deze. Of groen ofzo.
Ga na de vakantie maar weer eens op strap jacht👌🏼
Goeie tip! Inderdaad een iets te lange tropic van Oris. Ik denk dat zandkleurig heel mooi staat op deze. Of groen ofzo.
Ga na de vakantie maar weer eens op strap jacht👌🏼
Thanks! Leuk dat je ook naar deze aan t kijken bent. Is ook gewoon een topper die voor mij de juiste vinkjes van de checklist pakt
Eens! Hoewel ik de stalen banden van omega ook qua looks vind tegenvallen. Rubber vind ik zeker bij meer merken eigenlijk toch wel gaaf.
Plaatje voor de sfeer:
De stalen band band van de 65 is heerlijk!
Toch kan ik niet wachten tot m’n tropic er is
De Oris tropic is de meest comfortabele die ik ooit heb gehad.
De tropic van Oris is idd niet te overtreffen, doen ze goed die jongens in Holstein. @anon53002072EV benoemde al de lengte van de band, deze is voor dunne polsen (lees: mijn kinderpolsen) iets aan de lange kant. Er zit ook maar een keeper op. Bij mij gaat ie de komende tijd weer op staal.
Ik heb vrij grote polsen, de lengte is voor mij juist een grote plus!
Op de twee 65’s die ik eerder heb gehad was het ideaal.
Hij is inderdaad wat aan de lange kant, maar het stoort me eigenlijk niet. Behalve als ik een wristshot neem, dan steekt hij dikwijls uit achter mijn (17cm) pols
Het comfort is heerlijk en een rubber strap mag wel wat langer zijn. Je weet nooit dat je plots een duikpak aan moet…
met het weer de laatste tijd, komt het steeds dichter bij dat we in een duikpak naar het werk moeten.
Mijn polsen zijn alles behalve klein te noemen.
Ik heb gewoon graag geen overflap.
Bijna elke lederen band is ook custom en op maat.
Max 2 gaatjes over vind ik het mooist en meest fijn.
Dit heb ik dus ook over met t Baltic rubber.
Met de Oris tropic net wat meer, zit prima maar net niet perfect.
Kwaliteit is super van het Oris rubber.
overgenomen van forumlid
(upload://owT2SGX72uoW8l8tti97NN9NNdS.jpeg)
Ik heb ook ‘t liefst geen grote overflap, maar precies zoals je zegt 1/2 gaatjes over is perfect!
Wil ook niet dat de sluiting bijna aan de zijkant van m’n pols zit.
Acht voor negen op de negende van de achtste…
En negen seconde over heel.