ORIS Only - deel 3

@PLP Ik kan dit alleen maar beamen! Een ritje naar Eric is voor mij ook maar 10/15 minuten, altijd naar tevredenheid geholpen daar.

Wel even kijken of een telefoontje om te vragen of ie open is, in de vakantieperiode is hij nog wel eens een paar weken gesloten geweest in het verleden.

1 like

Bedankt :+1: als dat ook nog een officieel service center is voor Oris dan is dat helemaal mooi aangezien ik nog gewoon recht op garantie heb. Ga zeker morgen bellen en dan zie ik het wel.

1 like

Hij is het officieel service center voor Oris in Nederland en ik dacht zelfs België.
Succes met bellen! Wordt tijd dat ze ‘m eindelijk eens goed maken :+1:t3:

2 likes

Hé een soortgenoot ±)

1 like

Zojuist afgeven in Budel-Dorplein laten we er vanuit gaan dat het nu goedkomt.

3 likes

Succes … 3 maal is scheepsrecht hè :slightly_smiling_face: Succes :crossed_fingers:

1 like

Even de toerist uithangen in eigen land.

15 likes

Er zijn best wat exoten die dit doen, zoals de VC Patrimony Traditionnelle Tourbillon. Vaak zijn het horloges met behoorlijk wat complicaties, dus in die zin zijn ze niet echt vergelijkbaar met Oris. De prijskaartjes zijn evenmin te vergelijken, maar dat terzijde.
Qua merk komt de Meistersinger circularis redelijk in de buurt. Even googlen op double barrel movement leert een hoop.

1 like

12 likes

Is net @RLC 2.0

Lekker luie middag in de tuin.

16 likes

16 likes

Hodinkee komt weer eens met een limited.

3 likes

Fieldwatch? En de man op de foto draagt iets met een metalen band, kan alleen niet zien wat het is. Een 65 zonder bezel zou wel vet zijn

1 like

Leuk dat het weer een Oris is wel :slight_smile: ik ben benieuwd waarmee ze komen! (19/08 dus)

2 likes

Die lijkt me niet waterdicht te gaan zijn als je zo moet schuilen voor de regen. :wink:

1 like

Dat is waar! Hodinkee maakt leuke limiteds, maar ze zijn altijd zo onbereikbaar… :grimacing:

Misschien iets in de Artelier reeks!

True! Maar dan is ‘t hele duik karakter weg :sweat_smile:

2 likes

Spannend
Die links ken ik niet van Oris behalve bij de 65…

Niet weer een he.

Erg geestige reacties

1 like

De tropic is er :partying_face:

19 likes