Pfoe, de textuur van die wijzerplaat is echt prachtig.
Ja.
Zwart omlijnen zou de wijzers veel te zwaar doen ogen. Nee, Oris doet dat uitstekend hier.
Prachtig idd!
Misschien een minor detail, maar toch leuk: de Aquis met calibre 400 (zowel de 43.5 als de 41.5) hebben een saffier caseback waar de Aquis met calibre 733 mineraalglas hebben. Niet-saffier op de caseback zou voor mij absoluut geen dealbreaker zijn, maar toch een leuke ‘upgrade’ om te zien.
Een tipje van de sluier vwb de Hodinkee limited die vandaag wordt aangekondigd. Link van Fratello werkt nog niet:
Hmm, die lijkt op de vorige. Maar dan met nieuw uurwerk.
En een bezel die terugtelt
Mooi! Ben benieuwd.
Link deed het vanochtend wel, waarschijnlijk niet de bedoeling. 38mm kast, zichtbodem, alu bezel inlay prijs iets onder de 4k us
Zal inderdaad in eerste instantie bij ongeluk gepubliceerd zijn. 38mm mooi… maar 4K niet mis ook.
Erg tof! Dit is wel een beetje waar ik lang op heb gewacht. Maar 4k + tax vind ik wel een beetje gortig voor Oris. Dat is niveau Omega.
Oei, zoveel beter dan de grijze variant!
Artikel staat intussen online op Fratello: https://www.fratellowatches.com/oris-hondinkee-limited-edition-divers-sixty-five/
Inderdaad 38mm met Calibre 400 aan $3800… Da’s stevig, anderzijds: zo’n looks met zo’n in house movement
Snel gevonden. Hodinkee geeft nog niets aan. Kennelijk vanaf 17 uur gaat de shop open.
Ik ben niet helemaal overtuigd. Vind het een prima maat, leuk om het uurwerk te zien, maar de kleur weet ik gewoon nog niet…
Niet direct de combinatie die ik meteen in m’n hoofd zou krijgen, maar ‘t staat ‘m verrassend goed!
Hmmm… Flinke prijs $3800,-…
Ik vind hem toch wel wat hebben. Maar niet voor die prijs helaas…
Mooi horloge, weinig spannend.
Niks mis mee, alleen voor het gebrek aan spanning vind ik het pin bedrag te hoog.