ORIS Only - deel 3

Oude foto maar niet minder mooi…

11 likes

En waarom dan wel niet? Een exclusieve limited edition die gegarandeerd vekoopt…

Als dat niet slim is dan weet ik het ook niet meer :wink:

3 likes

P.S. Is die al uitverkocht? Gaat meestal snel toch?

Was het niet in-house ontwikkeld? Dat is iets anders dan in-house gemaakt. Nog steeds leuk, maar wel minder “ambachtelijk”.

1 like

Het is toch vreemd dat die alleen online verkrijgbaar is.

Voor Hondinkee is het een goede bijna gratis reclame, je kan de horloge alleen via hun site kopen.

1 like

Wat snappen mensen niet aan een collab tussen een horloge merk en een retailer/blog van horloges? Ze maken samen een horloge, dan is het volkomen logisch dat deze alleen bij hen verkrijgbaar is. Zo doet Porsche dit ook met de Ben Pon editie, alleen verkrijgbaar in Nederland… Geen enkele klant vanuit het buitenland klaagt hierover, want ieder land krijgt eigen edities.

Wees eerder blij, ze hebben het voor elkaar kunnen krijgen om een geweldig uurwerk in een kleine case te proppen. Ik heb hier al een lange tijd op gewacht, nu is het even afwachten met welke kleuren Oris zelf gaat aankomen!

6 likes

Leg uit, waarom zou dat vreemd zijn?

Je wilt het toch zien, aanvoelen op de pols waarom niet ook verkopen bij een Oris boutique.

Hype producten uitleggen aan boomers :rofl::rofl::rofl:

7 likes

:joy: :joy:

1 like

Exclusiviteit

Omdat dit exclusief voor deze online retailer is? In het verleden waren deze oplages binnen minuten uitverkocht en zo laat je het merk zien aan een internationale groep van merkgeile kopers.
Vind het een mooi ding en aan de achterkant kan je goed zien dat het horloge mooi is opgevuld met het uurwerk. Dan is de 10 atm nieteens meer jammer voor een duiker (wat het ook niet meer is). Zeker na evt. btw is de prijs me wat hoog, maar verder weinig te klagen over deze uitgave.

1 like

Als je de sneaker wereld volgt heb je de ene collab na de andere met stores en ook die liggen alleen bij de winkel waar ze mee samenwerken.

Al die exclusieve modellen liggen nooit in eigen winkels.

Verder mooi horloge maar voor mij persoon te hoog bedrag

10 likes

Ik zag gisteren een Oris F1 in het wild. Met de 3 cijfers en de carbon dial. Mooi horloge. Met name door de kastvorm zag je ook gelijk dat het geen ‘gewoon’ horloge was. Mooi model hoor.
Foto van internet:

9 likes

Ik heb er inmiddels eens goed naar gekeken, en vind deze LE niets bijzonders - behoudens de maat in combinatie met het nieuwe caliber.

Zijn ook nog ‘gewoon’ te verkrijgen bij Hodinkee, terwijl hun limiteds meestal razendsnel uitverkopen. 4000 stuks is ook geen kattenpis natuurlijk, maar het zou mij niet verbazen als deze nog wekenlang beschikbaar is.

Sowieso zijn hun LEs altijd wel een beetje volgens hetzelfde concept gedaan in mijn ogen. Vaak een ‘traditionelere’ versie van een bestaand horloge, bijvoorbeeld wat kleiner, datum functie weg, een meer ingetogen kleurtje en hoppa.

1 like

Even hier onder de aandacht brengen van een kans op de nieuwste Carl Brashear divers 65

5 likes

Tijd geleden maar ik doe weer mee in het Oris kamp. :grinning:

Wat een beauty. Die kleur rood is perfect…een diepe bordeaux/cherry die erg mooi contrasteert met de matte bezel. Dat is een goede keus van Oris…de normale glossy bezel was duidelijk teveel geweest. Verder ook echt weer Oris kwaliteit…je ziet het en je voelt het. En het op maat maken van de band is een koud kunstje door het fijne een-schroef systeem. Ps geen last van extreme loctite schroeven. :+1:

Fun fact…dit model draagt een stuk kleiner dan de 41.5 doet vermoeden. Ik dacht echt dat @anon6060116EV een foutje had gemaakt en het de 39.5 versie was. :rofl:

Enfin…leuk en genieten weer. Nu eens zien of ik deze niet wat te klein vind voor mijn pols.

33 likes

Volgens mij valt deze prima op jouw pols, mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Nee hoor , past je prima :+1:

1 like