Erg mooi!
Mooie! En wie weet is je smaak tegen die tijd weer veranderd… Keep us posted!
Verbaasde mij ook hierover niet zo lang geleden was ik in de Amsterdam boutique toen waren modellen 2200 stalen band nu dus gezakt naar 2100.
Gefeliciteerd hele mooie dial dat zilver.
Prachtige Oris en welkom op HF!
Leuk! Deze variant zien wij te weinig hier
Ze moeten echt kappen met die gave uitvoeringen voor de 65 diver te maken. Wil deze nieuwe ook
Gaaf! Bij Jaap opgehaald? Ik heb deze toen ook gepast, blijft een prachtige wijzerplaat!
Idd bij Jaap op gehaald heb nog even getwijfeld tussen een Seiko astron, toch voor deze gekozen.
Die Astron is leuk maar deze Oris heeft naar mijn mening vele betere looks. Dus wat mij betreft heb je de goede keuze gemaakt!
Wel benieuwd hoe lang jij (als fipperaar) zult genieten van deze Oris. Is de Seiko ervoor ingerolen?
Deze oris moet een einde maken aan het flippereren🙂 looks zijn idd beter, deze kleur wijzerplaat zie je niet zo vaak voorbij komen.
Ik heb de Meistersinger ingeruild bij Jaap.
Hij is echt gaaf man , die wijzerplaat
Thnx ik ben er blij mee.
Gaaaf zo he ?
Holy sh%t wat is er met die caseback gebeurd? Corrosie?
Zonder ooit een Oris te hebben gehad ben ik een regelmatige gluurder in dit draadje. Ik ben altijd al gecharmeerd geweest van de Divers 65 en ik vind Oris een buitengewoon sympathiek (en onafhankelijk) merk.
Nu mag ik eindelijk mijn eerste Oris hier posten. Voor mij is de Movember editie de perfecte combinatie. 40mm, datum op 6, rosé gouden markers en wijzers, ‘gilt’ wijzerplaat, geen bronzen rand aan de bezel. Wat een heerlijk horloge!
Heel gaaf!