Voor de Oristi die die knaldeals uit het blauw gemist hebben afgelopen week:
Mooi, heb afgelopen week bij Jaap
Cotton Candy Green nog even in mijn handen gehad het is een aparte verschijning.
Thanks Ferry
Helaas, alleen de roze incoming.
De Momotaro vind ik niet zo geslaagd. Fletse plaat op een stalen kast
De kracht van Oris vind ik de kwaliteit die ze leveren in de middenklasse. De 400 sla ik daarom over
Gaaf.
Ik zou nog wel een vintage 65 willen.
Liefst een gouden…
Heb 1 vintage Oris.
Paar jaartjes jonger dan de jouwe

Doen! Gewoon doen!
Dat ding is perfect, is geniaal…DOEN!
Zeker. Maar ik kan staal ook zeker wel waarderen hoor.
Edit: die gepolijste sluiting krast wel lekker😅
Vandaag een rommelmarkt bezocht en heb onderstaande Oris horloge gekocht. Het is op z’n zachtst gezegd wel een opknapper. De dial heeft een mooie patina, tevens vraag ik me af of de wijzers kloppen? Het uurwerk loopt al loopt het niet op tijd en de wijzers geven de tijd niet correct aan.
Al met al een leuk horloge voor €2,50.
Zijn er forumleden die meer weten over dit type horloge?
Twijfels tussen deze en de Sharp edge gmt van Seiko.
Gaaf! Aan het uurwerk te zien is het een 1950’s model.
Cool, gefeliciteerd!!
Bedankt, ranfft gaf inderdaad rond 1950 aan op basis van het uurwerk. Had stiekem de hoop dat het horloge uit de jaren 40 stamt, helaas lijkt dat niet het geval.
Hey @ferry1959! Seppe is de naam . Dankjewel! Viel opzich wel mee hoor. Het zijn natuurlijk oude horloges, en dat is er soms ook aan te zien, aan de staat van het horloge. Bij deze viel het nog mee, buiten wat ‘achtergebleven dna’ van de vorige eigenaar
. In de mijne zit een 471! Iets later als de jouwe denk ik. Mooi! Altijd leuk om te zien! Zeker en vast moeten we er zuinig op zijn, het aanbod groeit niet meer!