ORIS Only - deel 3

Even pauze: HF & Koffie

30 likes

Super mooi horloge! De dial met de bezel-inlay komen er erg mooi uit.

2 likes

Deel 3 dan ook nog 3 uit mijn archief :stuck_out_tongue_closed_eyes:

15 likes

5 dagen gang-reserve
10 jaar garantie
10 jaar onderhoudsinterval

ORIS gooit hoge ogen. :dizzy_face: Ben heel benieuwd naar morgen! :partying_face:

7 likes

World citizen… GMT?

1 like

Vet, deze wil ik nog eens!

1 like

image

16 likes

Niet per ongeluk om hem in het blauwe gedeelte te zetten he? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Erg mooie horloge :grin:

1 like

15 likes

Haha nee dat niet :stuck_out_tongue_winking_eye:
Geniet er volop van en momenteel de “kaper van polstijd” van mijn andere horloges.

2 likes

die uitvoering is ook heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Haha helaas voor mij, maar snap dat hij veel pilatijd krijgt! Vooral blijven genieten :grin:

1 like

Ik ben zoekende naar een gebruikte 65, maar overweeg eventueel nieuw als dit uurwerk de nieuwe standaard wordt!

Uurwerk wordt ongetwijfeld gefaseerd ingevoerd. Ik vermoed eerst met enkele modellen. Wellicht met de 65 lijn, maar het moet wel passen in de platte kast en dat wordt misschien een dingetje.

1 like

Als het slechts 1 uurwerk is wat ze introduceren zal het lastig worden. Het kan natuurljk dat ze het “trucje” op meer uurwerken gaan toepassen.

Ach we’ll see.

Ik ben vooral bang dat de prijs verdubbeld wordt als dit uurwerk de ‘nieuwe standaard’ van Oris wordt zoals ze nu zeggen. Ik weet niet of ik 4.000 euro zou betalen voor een 65.

Maar laten we niet te ver vooruit lopen natuurljk. :stuck_out_tongue_winking_eye: Want Tudor heeft zijn prijs ook niet verhoogd met de verandering van ETA naar het manufacture calibre MT5402.

Haha goed punt.


Blijft mooi. Strak, net niet zwart, net niet blauw.

11 likes


Hier ook een Oris vandaag!

14 likes

Hier de relief weer :sunglasses:

18 likes