Met dat doffe kan ik wel leven. Als ie maar niet groen gaat worden.
Helaas de Deauville, die zoek ik nou net niet.
Hmm, wel blauw, maar jij refereert aan de 42mm 65? Of aan ons verkoopplatform?
Nee hoor, wees daar maar niet bang voor…
Ik zoek de 65 met opgelegde indices, zoals ik een paar posts terug plaatste. Maar toch bedankt!
Ik heb de mijn nu een jaar en de bezel glimt nog steeds.
@Tulipan
Hey, welkom op het forum.
Wil je pretty please hier je Art Blakeley showen?
Bij voorbaat dank!
Ik bedenk me opeens iets… is Oris gestopt met de Movember edities? Vorig jaar was er nog wel een maar dit jaar heb ik er niks over gehoord.
Weet jij dat misschien Maarten @OrisBoutiqueAmsterdam?
Wij hebben er dit jaar ook niks over gehoord eigenlijk. Normaal weten we het al wel vóór november dus ik denk dat er dit jaar geen Movember editie gaat komen…
Oris heeft zijn snor gedrukt
Idd een absolute voltreffer qua design voor oris. Draag jij hem op originele oris band??
Ik heb hem op staal gekocht, maar krijg hem niet goed passend zonder gereedschap… Dit originele Oris bandje had ik al eerder hier overgenomen en heb ik er nu op zitten. Denk dat ik deze, of een nog iets donkerder bandje, maar er op laat zitten voor de winter.
Op (donkerbruin)leer is het echt een beauty. Echter ben ik meer van de staal. Ik heb de banden laten wisselen bij de juwelier, had geen zin om zelf te lopen klooien
Het wisselen is voor mij geen punt, maar ik krijg de schakels er niet tussenuit… Maar voor nu vind ik het prima om hem op leer te dragen, ik draag de Aquis Source of Life ook al het hele jaar op staal.