Kijk eens, twee nieuwe aanwinsten hier in het Orishoekje ( in één van de meest relaxte hoekjes van het forum ) . Prachtig heren
Die is ook mooi zeg, diep blauw. En soms mis ik de datum wel, maar dat had het ontwerp geen goed gedaan denk ik.
Ik mag hier ook meedoen, super blij met mij eerste Oris.
Het orginele bandje verwisseld om het horloge een wat meer stoere look te geven, wil ik het chiquer dan heb ik natuurlijk de orginele band nog.
Kan ik er vanuit gaan dat als ik het horloge op myoris geregistreerd heb dat dit dan in orde is ?
Op het moment time ik een afwijking van plus 12 seconden per dag, dat vind ik wel een beetje veel. Het enige wat een beetje tegenvalt voor de rest super happy.
Jaja, jij ook hier
Blijft mooi hè, die blauwe. Uniek ontwerp.
Mooi Gefeleciteerd!!
Fantastische combo Jurk!
Bandje staat goed!
Volgens mij verleng je de garantie met my oris, maar heb je alsnog een garantiekaart nodig om van de garantie gebruik te maken. Ik denk niet dat my oris zo geavanceerd is om te kijken of iets grijs of via een ad is verkocht. Mijn garantiekaart moest in iedergeval meegestuurd worden naar het seevice centrum met een uitdraai van myoris als deze verlopen was. Met 12 seconde zit je overigens nog binnen de marges van het uurwerk.
Welkom in het meest knusse draadje van het forum Jur!
Die heb ik ook.
Dat kan zijn maar ik vind het niet echt goed, mijn Mühle doet met ook een Sellita plus 2 seconden.
de plaat is Idd stunning!
Gezellig. Ben benieuwd. Is vast anders dan die doodlopende groene straat
Super! Mooie vintage vibe ook zo met die andere band er op!
Waar komt jouw bandje vandaan? Ik zie nieuwe mogelijkheden voor mijn 65
Dat is een bandje van Revolution zelf. Die zat in de set.
Misschien kun je ze mailen?
Rond de 10 seconde afwijking is voor een standaard uurwerk eerder regel dan uitzondering imho. Twaalf seconden ligt gevoelsmatig wat aan de hoge kant, maar twee seconde is dan weer een te gunstige verwachting. Een zwaluw maakt geen zomer.
Geen idee of je het onder garantie kan laten verbeteren, want binnen de specs, maar het uurwerk laten minnen bij een horlogemaker is een stuk sneller en hoeft niet veel te kosten.
Ah oke, thanks. Ik hoopte op een aftermarket bandje. Denk dat een wat donkerder kleur bruin beter zal staan op de mijne namelijk.
PeterLC zou ik daarvoor benaderen daar heb ik vertrouwen in. Maar gezien de huidige situatie wacht ik het nog even af.
Ik zou in Brabant iemand kunnen zoeken maar ik heb geen idee bij wie ik hier in de regio in goede handen ben daarvoor.
Zeker een schitterende kleur, echt prachtig. Wel denk ik dat met de juiste kleur lederen band dit nog meer versterkt zou kunnen worden.