Wat een bijzondere vintage Oris.
Ik vind dit wel één van de meest bijzondere horloges die Oris gemaakt heeft de laatste tijd.
Prachtig @Tulipan
Heeft een vintage uitstraling, dat bedoel ik.
Dat had ik al begrepen
Ja er is een hertenlederen (dacht ik ) bandje dat hier perfect bij staat.
Ik vind overigens dat Oris bruine banden niet heel erg mooi zijn. Vaak net niet goed matchen, maar dat bandje is echt geweldig.
Sorry foute grap… was lollig bedoeld maar over de schreef!
Ik kan een goed grap waarderen, maar op een openbaar forum zijn dit soort dingen niet handig… en weer terug naar horloges
Zit een behoorlijke domed crystal op.
De ergste woordenwisseling ooit in het Oris topic was dit :
Ik vind die donkere band toch iets mooier dan de lichte, excuses
Oh, ik juist andersom
Maakt niet uit hoor
geen probleem, even goede vrienden
Die 65 van jou is absurd mooi he . Uiteraard wel een keuze (oranjebruinhoninggeel
), maar wat een wijzerplaat is dat zeg.
De 65 is voor mij sowieso een van de mooiste horloges, alleen de 42 mm stak bij mij net iets teveel uit dus is geruild voor een Aquis. Die dikke knol past wel met die afgekloven pootjes.
Hahahaha… er heerst hier serieus een andere sfeer. Heel bizar om te merken.
Ja die wijzerplaat is de bom hé! Ik zit nog te denken aan een mod en dan de bezel te veranderen voor een zwarte ipv de bronze… wat denken jullie.
Deze is ook 40mm btw. Precies goed qua maat.
Maar dan komt de hamvraag : waar haal je een bezel vandaan @Jurk het is geen Rolex hè waar je zomaar onderdelen van koopt
Oh… ik dacht juist andersom. Ik had gelezen dat ze speciaal de Oris van @anon53002072EV voor hem gemod hadden. Ik dacht juist dat ze bij Oris wel meedachten
Ja dat was uniek destijds. Bij Oris zijn ze best moeilijk om losse parts te willen verkopen.
(Buiten straps etc.)
Maar eBay heeft ze soms id aanbieding weet ik.
Oh nee, niet doen.
Aan de andere kant probeer het, wordt het niks dan is het pech. Maar het lijkt mij echt werkelijk niks.
Hij loopt nogsteeds als een trein.
Ligt nu bijna 3 dagen stil.