ORIS Only - deel 3

Toch opvallend hoe wit de indices en wijzers hier overkomen in de (felle?)zon. Want deze zijn echt creamy toch?
Alleen bij de Movember snorremans editie is het echt wit toch?

1 like

Felle zon inderdaad haast wit … Maar als er net wat meer schaduw bij zit dan zie je duidelijk het verschil, dit was de 40mm versie btw. Ik ergerde me groen en geel aan …

1 like

Vandaag deze ook voor de 3de keer gekocht trouwens :grinning::+1:
Zo’n TT1 blijft toch trekken, daar is de hobby bij mij mee begonnen.

16 likes

Ha blijft een echte old school Oris he dit. Gewoon houden zou ik zeggen, al is’t maar uit nostalgie :smiley::+1:

2 likes

Prachtig Roy, congrets!

1 like

Heel gaaf Roy! :sunglasses:

Al die Divers 65’s hier boven laten het toch weer heel erg kriebelen… Wellicht toch het enige horloge waar ik echt wel een beetje spijt van heb gehad dat ik 'm verkocht heb.
Ook al mis ik de ProPilot ook nog wel eens, al zou ik 'm dan wel met een andere dial willen.

1 like

Haha, ja die heb ik je vaker zien dragen!

Ik zou ook wel weer een Aquis willen. Komende tijd even zien waar ze mee komen in de nieuwe 41.5mm maat. Een gilt dial Aquis zou ik nog steeds heel graag zien

1 like

Hoppaa… te lekker dit

1 like

Jaa… wat een apparaat he :grinning:

Tnx Roel

Bedankt Mike

Yep… daar istie weer :joy:

Tnx :grinning::love_you_gesture:

4 likes

Dankjewel!

1 like

Wat zal jou koffie smaken binnenkort @anon53002072EV :grinning::+1:

2 likes

Echt wel!!!

jammie jammie :heart_eyes: :innocent:

1 like

Proficiat kerel :coffee:

1 like

Dank u, dank u !!!

Super leuk, dank @OrisBoutiqueAmsterdam ook uiteraard

3 likes

Ik zag het voorbij komen op insta stiekem wel jaloers, gefeliciteerd. Leuk hebbeding en mooi gebaar van @OrisBoutiqueAmsterdam :muscle:t4:

2 likes

Mijn 65 Deauville moet helaas plaatsmaken… :sneezing_face: Het liefst had ik hem gehouden maar ik moet een beetje binnen horloge-budget blijven (van mezelf overigens). :sweat_smile:

1 like

Welke heb je??

Edit: never mind, verkooptopic al gezien

1 like

13 likes

Mooi :ok_hand:

Gaaf ding!!