ORIS Only - deel 3

Ja hij is super gaaf. En komt enorm goed tot z’n recht in de zomer. (Waar ik al naar toe leef op dit soort druilerige dagen). :surfing_man:

1 like

Kan mij goed voorstellen dat dit echt een zomerknaller is. Komt er nu iets anders voor terug?

Yes hij moet echt plaatsmaken voor iets anders wat ik incoming heb. Maar dat is nog even geheim. :shushing_face:

1 like

he wat flauw… ben benieuwd! klein tipje van de sluier?? :smiley:

20 likes

Weet iemand of dat de bezel van deze modellen nu zwart pvd is, of zwart plastic?

6 likes

Dat is zwart pvd. Ik vermoed stainless-steel. Maar wel een pvd coating die zeer slijtvast is.

6 likes

Ik dank u. Panerai er uit, oris 65 erin dan waarschijnlijk bij huize pimmie.

3 likes

Het is toch een alu bezel? Zoiets staat me bij.

Ja de inlay sowieso. Maar de bezelrand zelf is toch meestal stainless steel?

deze krijgt echt VEEL polstijd, zeer fijn en mooi horloge.
Goede keuze geweest.

21 likes

Ohja ik las het verkeerd, lijkt me sterk dat een bezel sowieso van plastic is. Toch? Of ben ik dan naïef? :sweat_smile:

1 like

Ik zag ‘m van de week liggen bij @OrisBoutiqueAmsterdam. Mooi verfijnd model hoor :ok_hand:t2:

2 likes

Tsja dat was de vraag van @anon73456146EV. :laughing: Ik weet 100% zeker dat de inlay van aluminium is, en dat staat hem ook super goed. En dat de bezel zelf een zwart gecoat staal is. Ik vermoed rvs, maar het zou ook aluminium kunnen zijn natuurlijk.

Lekker! Oris met karamel smaakje.

1 like

Ik zit naar dit model te kijken en heb er een aantal op internet gezien waarbij de bezel niet meer 100% schade vrij is, een deukje hier en daar. Maar dat zag er allemaal nog gewoon zwart uit. Dus toen begon ik me af te vragen of dat het niet een soort zwart plastic was.

De bezel is een PVD coat met aluminium insert!

3 likes

13 likes

Lekker de 65 om vandaag. En de kat op schoot.

19 likes

:drooling_face:

1 like