ORIS Only - deel 3

Zojuist mijn bestelling van Delugs binnen gekregen, waaronder deze groene Waxy Slim strap voor mijn Big Crown Roberto Clemente:

Staat 'm wel goed denk ik :slightly_smiling_face:.

29 likes

Staat prachtig!

1 like

Dat is beter als origineel moet ik bekennen.
Heel mooi :ok_hand:

1 like

Staat 'm heel goed en mooie versie van de big crown is dat!

Vind die nieuwe release samen met Fratello ook mooi trouwens…

1 like

Jeetje, dit staat erg goed! Idd beter dan de strap waar die op komt. Gooi er eens een wristshot in!

Vanaf vandaag hoor ik er bij! De Oris Sixty Five Movember is mijn bezit. Prachtig. Iemand nog een bracelet liggen :grin:?

19 likes

Heel gaaf, geniet ervan!!!

Erg mooi zo, ik wil mijn sarb065 gaan vervangen voor een ander dressy/wit horloge. Misschien is een witte pointer date wel een overweging.

Edit: ik zie nu pas dat het een LE betreft. Maar weer verder zoeken dus :laughing:

Heel mooi, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

Bij deze:

13 likes

Heel mooi die LE en de strap is zeker niet mis :blush:

Tis dat ik niets met baseball heb, anders had ik hem ook al gehad. Die minute track in contrast met het wit is heel mooi gedaan en het kleurenpallet is ook top!

Van Willigen in Den Haag heeft m op voorraad. https://www.juweliervanwillegen.nl/horloges/oris-nl/oris-big-crown-pointer-date-roberto-clemente-limited-edition-40mm

Heb m zelf ook gepast. Vond het erg mooi horloge maar om de pols deed het niks met me helaas!

1 like

Hmm thnx, deze maand al een 65 gekocht dus komt net wat te vroeg eigenlijk. Je brengt me wel aan de twijfel :sweat_smile:

Sorry :wink:, ken het gevoel… en tja, passen kost niets toch?

Welke heeft jullie voorkeur?

Tropic of leer?

4 likes

Uiteindelijk kost het vaak wel een boel :joy:

1 like

Tropic staat ‘m ook goed!

:ok_hand:

Haha, ja discipline en een horlogehobby gaan vaak niet samen!

2 likes

Heel erg gaaf. Zomaar ineens op nummer een op mijn lijstje witte wijzerplaten!