Met chrono24 uit de usa is gekocht een groot woord, ik heb hem betaald. Nu nog wachten op verzending en aankomst.
Lang lopen twijfelen over de 65, naar amsterdam gegaan met echt het idee dat dit hem ging worden. Maar eenmaal om de pols te klein / niet mijn ding.
Gevraagd of ik een prodiver mocht passen gewoon om eens een keer gepast te hebben. Maar daar moest ik een nachtje over slapen.
Na dat nachtje over slapen toch wel tot de conclusie gekomen dat de huidige gmt niet mijn smaak ik. De wijzervorm en de uitstraling vielen niet helemaal in mijn smaak. Daarnaast, gmt, wanneer heb ik nu ooit een gmt nodig gehad.
Idem voor de chrono variant, ook zo’n functie die ik nooit zal gebruiken, al is die zwarte dive control echt prachtig. Maar ook weer dikker en groter. Pdv, en geen stalen band.
Nu vind ik de pointer moon wel mooi. Maar ik had mijn zinnen gezet op een nieuwe nooit gedragen. Als ik de verkoper en de plaatjes/filmpjes die hij heeft gestuurd mag geloven heb ik een NOS gevonden.
Gek inderdaad, ik had hetzelfde. Op foto’s vind ik 'm altijd prachtig, maar ik heb 'm dit weekend gepast en vond het het ook niet helemaal op de pols. Vooral de stalen band die zo dun is… Dat 'ie zo trapsgewijs toeloopt vind ik wel weer mooi en het blijft een mooi model!
Zoals jullie weten heb ik mijn schouder gebroken. Nu merk ik dat ik mijn hand niet genoeg beweeg tijdens het slapen en dan komt de Oris 65 dus wel stil te staan en dat is spijtig. De SW200 is toch een fickle princess. Handopwinden gaat goed, maar ik heb het gevoel dat een Seiko SKX sneller en makkelijker de beat oppakt na het oppakken.
Ik hoop binnenkort wel weer méér met de linkerpols/schouder te kunnen zwaaien (-:
Op marktplaats, Chronoris te koop.
Ik heb er natuurlijk al een, maar mocht ik op zoek zijn, dan zou ik hier met een boog omheen lopen.
Welke idioot maakt nou zijn horloge open? Dat is alsof je je broek laat zakken en je piemel laat zien.
Wel nog deze tekst erbij: Ik raad u aan om alle horloges professioneel op waterdichtheid te testen voordat u gaat zwemmen of douchen.
Ja gek he. De waterdichtheid zou wel eens slechter kunnen zijn als je er met je tengels aan hebt gezeten.