dit vooral en daar ben ik in 2020 meest mee bezig geweest, wat er dan kwam te vervallen is naar de kids gegaan.
Mijn collectie heeft de puntjes op de i verkregen.
daar ben ik ook echt niet aan het zoeken, de Oris prijzen vind ik de meest mooie prijsklasse.
Alles daarboven is grote onzin, ook al zijn er enkele binnen geslopen…
Als ons nieuwe huis klaar is ben ik vast een stuk drukker met andere zaken dan met verliefd worden op horloges. Ik hoop dat het huis mijn redding gaat worden
Ik heb niks met honkbal en niks met de pointer date. De combinatie tussen daarintegen is erg geslaagd. Persoonlijk vind ik het één van de mooiere horloges waar Oris de afgelopen jaren mee is gekomen (en daar zaten best wat juweeltjes tussen imho).
It’s incoming Uit de states, als ze me niet oplichten. Als dat ding de coronoa pakjes polonaise overleefd. En hopende dat hij is zoals beloofd. Jezus het loopt nu dun doormijn broek hopende op een goede afloop.
Wat dan?, iets met duiken, van titanium, en veel te groot,… omdat ik juist op zoek was naar wat kleiners.
Ik durf 'm bijna niet te posten na al jullie commentaren op het kopen van wéér een nieuw horloge, maar ben toch weer even naar de boutique geweest vanmiddag… To ‘scratch the itch’ zal ik maar zeggen…
Wat moet je hiervan zeggen… hij is heel erg mooi! Gefeliciteerd met je aanwinst.
Oris heeft mij vooral door de Aquis getriggerd, maar hoe langer ik hier rondhang, hoe meer ik besef hoe fraai ook andere modellen zijn en hoe mooi een merk het is.
Yes! Ze noemen het ‘ox blood’…lekker voor de kerst
Danku!
Danku!
Precies, de combinatie van de kleuren, de bronzen kast en accenten op de wijzerplaat en die witte cijfers… Heerlijk!
Klaar voor de kerst!
Goed gezegd en bedankt!
Dankje! Nu jij nog
Haha, ja dat was wel 1 van de redenen waarom het allemaal opeens zo snel ging. Probeer 'm toch liever in de winkel. Gelukkig stond er bij de @OrisBoutiqueAmsterdam nog geen rij zoals bij veel andere winkels