ORIS Only - deel 3

10 likes

Tuurlijk doen, als het goed voelt voor je! De vorige keer won de concurrent dus ben benieuwd :slight_smile:

1 like

Dit model spookt ook door mijn hoofd, alleen heb ik zoiets van: baseball heb ik werkelijk niets, maar dan ook niets mee. Ik hoop ergens dat ze nog een model uitbrengen met een gelijkaardige wijzerplaat :crossed_fingers::blush:

Heb jij met Clemente of Pittsburgh of Baseball? Of vind je hem ook gewoon mooi?

1 like

Totaal helemaal absoluut niks.
Mooi is mooi, verhaal erbij is leuk maar niet belangrijk voor mij

3 likes

Mooi is ie zeker :smiley: Dan heb ik geen tegenargumenten meer, go for it!

2 likes

Ik heb ook niets met baseball, maar dan is het nog steeds een heel fraai horloge :slightly_smiling_face:. Je hoeft ook geen duiker te zijn om een Aquis leuk te vinden.

2 likes

Niet iedereen zal het verhaal erachter even belangrijk vinden. Bij mij houdt het mij wel wat tegen blijkbaar :slight_smile: was dit een movember editie geweest bv dan zat hij al om de pols.

Ik sluit overigens niet uit dat ik hem toch nog koop, zo’n frisse Pointer Date zou een mooie aanvulling zijn in de horlogedoos :thinking: :smiley:

2 likes

Even weer een upje voor dit fijne horloge!
Staan er 2 of zelfs 3 in het blauwe deel!

8 likes

Het blijven prachtige horloges !!

15 likes

Hahaha, een horloge passen is net zoiets als bij puppy’s. Als je gaat kijken ben je al weer verkocht :stuck_out_tongue_closed_eyes: wel lekker hoor een witte kerst :mrs_claus:

1 like

Ik zit te twijfelen om mijn duikers in te ruilen voor een ORIS Aquis Date, valt mij op dat ze op Chrono nieuw flink goedkoper worden aangeboden dan list.

Is daar een reden voor? Komen er nieuwe modellen? Is dit altijd zo?

Haha, ik zit hier met precies hetzelfde gevoel nadat ik die Fratello versie heb gepast… Misschien toch nog een NA…

1 like

Is idd altijd zo :sunglasses:

DOEN!!!

Hoeft toch ook niet, je kan het nog steeds een mooi ding vinden alleen is de caseback versierd

1 like

Dit is voor mij echt een dingetje…kijk hier nooit na.
Zonder gein, ik heb geen idee hoe de achterkant van mijn horloges eruit zien.

Als ik hem ga kopen tuurlijk kijk ik dan na alles, maar vind het niet belangrijk of de achterzijde een zijde vol met details is. Leuk voor de foto kan het zijn.

whahaha ik en verkopen :rofl:… kopen is houden…
Ik ben erg trouw

Crap, dat ding is vet!
Kopen en in '21 aan mij doorverkopen…

Enne… Ik ben nog nooit op de maan geweest. Dus met mijn speedy heb ik ook niks. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

We hebben ook een blauw deel hier, hè? :wink:

1 like

Aha, dan kan die door naar mij :grin:

2 likes

Ik kan geen afscheid nemen van mijn geliefde horloges, bijna elk horloge is met een verhaal erbij aangeschaft.
Ik geef er soms eentje aan de kids, kan ik er van blijven genieten.
Maar echt echt verkopen, the hell!!!

Ik wil afremmen omdat ik echt tevreden ben en niet heel veel drang heb om meer te hebben.
Soms kom je gewoon wat prachtigs tegen en dan moet het gewoon.
Daar wil ik vanaf, anders kan je door en door blijven gaan.

He voor 2020 riep ik dat ook--------------->mislukt!

ik ben erg, ja ik weet.

3 likes

Ik herken dat wel. Wat ik koop koop ik om te houden. Het verhaal dat komt er vanzelf bij.

Maar om het enigszins binnen de perken te houden verkoop ik wel eens wat. Ook een kwestie van fine tunen.

Nu shop ik niet in de hoge segment, dat scheelt :grin: