ORIS Only - deel 3

Tussenin :blush: echt een daily horloge, past bij casual tot casual chic.

2 likes

Gaaf! Heb hem een tijdje terug gepast bij Van Baal en het is echt een leuk horloge. Ik heb zelf moeite om een witte plaat lang interessant te vinden, maar deze BCPD blijft wel hangen…

1 like

Wit is inderdaad snel wat saai… Gelukkig heeft deze genoeg details om wat langer naar te kijken :blush:

Dat is idd een hele mooi versie. Kan het model zeker aanraden. Hij is apart en dat maakt hem to tof vond ik.

1 like

Cool ding idd :ok_hand: Best een apparaat op de pols maar leuk. Dat 24u uurwerk went ook beet snel.

5 likes

Wat een beest! Je moet er wel de polsen voor hebben natuurlijk :smiley:

Bij mij zou dat zoiets worden vrees ik :see_no_evil:

1 like

Jaaa, gelukkig nog een mede-last-minute-koper :wink:

Ik heb 'm nog wel even gepast toen ik m’n BCPD Fratello kocht, ook een pracht van een horloge! En qua passen, ik heb 'm nu een paar dagen om m’n pols en het is 1 van m’n grootste horloges, maar super comfortabel!

Van harte met je aankoop, en veel draagplezier in goede gezondheid!

Is denk ik heel gaaf over een vliegpak.

1 like

Het feit dat die minutenrand ingekleurd is maakt het horloge volgens mij optisch iets kleiner (net als bij die van mij), terwijl een witte plaat meestal weer wat groter oogt…

Benieuwd naar de foto’s om je pols!

We moeten het jaar in schoonheid kunnen afsluiten he :smiley:

Dankje, jij ook! De Fratello editie is ook heel fraai denk ik, ik zou de plaat eens in persoon moeten zien. Het is dat ik niet zo voor de rode wijzerplaten ben, anders was’t ook een serieuze kanshebber :slight_smile:

Ik vond de blauwe BCPD ook heel comfortabel. Alleen vond ik de wijzerplaat wat flets icm de stalen kast en wijzers. Nu met de bronzen edities en de leuke kleurtjes is het aanbod al wat beter! De ingekleurde minutenrand vind ik een zeer geslaagde designkeuze.

En ze dragen inderdaad wat kleiner door de kortere hands en minutenring die wat naar binnen staat :slight_smile: Ben benieuwd hoe de witte zal voelen na een paar weken dragen.

Ik zie graag je wrist shots passeren! Houd je vooral niet in :smile:

1 like

Het is dat ik net een bronzen Oris heb gekocht, maar dit is volgens mij wel een buitenkansje voor die prijs!

Haha, ja ik had ook nooit gedacht ooit een horloge met een rode wijzerplaat te kopen, maar dit is toch een ander soort rood en samen met de bronzen kast en de rest van het ontwerp werkt het gewoon perfect!

Blij dat je 't vraagt :wink:

15 likes

Dit is toch stiekem ook wel een hele leuke Oris! :sunglasses:

1 like

Gaaf zeg!
Ik heb hem in het echt bewonderd en ik vind hem ook erg mooi.

1 like

Heel fraai! Vooral die 2de foto doet de wijzerplaat recht aan :heart_eyes:

Ik ga maandag knopen doorhakken voor deze!
Heb je heb online gekocht?

Voor vandaag ga ik met dit foto model om de pols genieten.

17 likes

Haha tis dubbele advertentie zo, maar je hebt wel gelijk…je wil toch geen aandeel, toch?:wink:

Blijft een mooie deze Chronoris!

Inderdaad online gekocht, de lokale dealer heeft hem niet binnen en kon er geen levertijd op plakken :blush:

1 like

Dank.

Ik koop nooit online, dus nu ook niet.

1 like

In Nederland heb je het voordeel dat er wel wat meer AD’s zijn dan hier en ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam online!

Die van mij is onderweg van @OrisBoutiqueAmsterdam! Ik wou dat we bij ons in BelgiĆ« zo’n sympathieke Oris winkel hadden :smiley:

Succes met het passen! Regels zijn altijd voor interpretatie vatbaar he :wink:

3 likes