waar woon jij dan?
In het verre Gent, België
Woont mijn maatje ook, is idd verrrrrrrrrrrr weg
Haha, nee, maar volgens mij is het serieus een goede kans…
Hoop dat je er nog iemand heel blij mee kunt maken!
Ik zou zeker niet lager gaan, op Chrono24 gaan ze niet veel lager dan EUR 3000,-
Zij bieden tegenwoordig ook een service om je horloge te kopen en verkopen, wellicht is dat nog interessant?
Oh snap, it’s incoming!!!
Ik hou mezelf nog steeds voor dat hij een kapotte baksteen opstuurt, dan valt alles wat in de doos zit mee.
En maandag 21 is erg optimistisch gezien de pakketjes tsunami.
Heeft iemand hier misschien een Oris Movember nato bandje dat 'ie toch nooit draagt?
Ik denk dat die wel mooi bij m’n BCPD Fratello past!
Of @OrisBoutiqueAmsterdam hebben jullie er toevallig nog eentje rondslingeren?
Het gaat om het volgende bandje:
Dit is mooi ja! Erg mooi…
Oris mag vind ik wel wat aan zijn product fotografie gaan doen.
Geen enkel uurwerk zal perfect zijn en Oris is geen PP of AP. Maar als je voor instagran een foto maak dan zorg je er toch voor dat je uurwerk er perfect op staat. Ook al is de beschadiging niet noemenswaardig, zal het niet de werking van het uurwerk beinvloeden, enz, enz. Draai gewoon dat tandwieltje wat verder dat het er perfect uit ziet. Wees trots op je creatie, niet doe maar een fototje.
Waarvoor een foto met een soort kras op het tandwiel?
Waarvoor een foto met een beschadigde tand van een tandwiel?
Het is echt miniscul, maar je gooit een macro foto op instagram om te laten zien hoe mooi het is dus mensen gaan daar naar zitten turen. Moet je ook gewoon op de details letten vind ik.
En het is nu niet dat ik heb lopen zoomen, het ze zetten het er zelf zo groot op:
Het is misschien nog erger een draaitje verder en eerlijk is’t alleszins wel. Mij stoort het niet, maar je hebt een punt
Vind de product foto’s van Oris alom matig.
Ook van de horloges zelf, geeft vaak totaal geen reëel beeld van de werkelijkheid .
Bijv
Deze simpele tel foto geeft al een beter beeld dan die Oris foto.
Met beetje extra moeite uit de losse pols is het verschil meteen heel groot.
Veel meer details zichtbaar.
Met statiefje en net ff wat meer moeite qua belichting is het simpel nog mooier weer te geven.
Oris lijkt hier bizar weinig moeite voor te doen.
Ik snap dat niet in deze digitale overal plaatjes wereld.
Eerlijk is het wel en oris heeft veel simpatie door een meer down to earth “eerlijk” imago. Maar als je reclame voor jezelf maak mag je jezelf ook wel het beste presenteren vind ik.
Als ze zo eerlijk zijn dat ze krassen laten zien, dan moeten en ze ook wat doen aan al die filtertjes die ze bij aquis over de wijzerplaten heen gooien.
@anon53002072EV Ja dat spreekt toch veel meer
Kan geen horlogemerk bedenken waar de render foto’s een goede afspiegeling zijn van het werkelijke product. In dat geval heb ik liever dat de render foto’s ondermaats zijn dan de werkelijke horloges .
Bij recentere modellen posten ze onderaan de productpagina effectief wel betere shots. Bij jouw Chronoris staan er helaas nog geen op, maar kijk bv eens bij de Aquis inhouse, de Roberto Clemente BCPD, de Art Blakey Artelier of de Reno Air propilot. Daar staan mooie foto’s bij Bij de Movember Chronoris deden ze ook al wat meer hun best zie ik.
Klopt ook weer
Kom daar idd prachtige foto’s van tegen.
Dus ja, het gaat langzaam de goede kant op.
Zeker met de sociale media hedendaags waar ook Oris lekker actief in is zijn goede plaatjes van belang.
Oris is wel een fijne partner op sociale media, ze liken en gebruiken je foto’s wat dan weer binding en sympathie oplevert .
Ik vind Oris oprecht het meest leuke en gevoelsmatig eerlijkste merk.
Krijg zin om er weer eentje te kopen
Dit
Geven ze je daar wel de credits voor?
Volledig mee eens! Daarom kan ik niet Orisloos door het leven gaan, het is een sympathiek en pretentieloos merk