Komt er eigenlijk weer een Oris kalender, of was dit iets eenmaligs vorig jaar?
Ja doen ze zeker.
@Temporis , is elk jaar.
Als Oris mij weer persoonlijk benaderen doet doe ik gewoon vrolijk weer mee.
Dan doen ze het beter dan Hamilton, die wilde een foto gebruiken (via Insta) maar ik zag dat ze geen credits gaven en de door hun meegestuurde link naar de kleine lettertjes werkte niet.
Op een bericht van mijn kant hebben ze nooit gereageerd… De meeste horlogebedrijven hebben (nog steeds) geen kaas gegeven van Social Media
Vandaag mijn bico band ontvangen die ik bij de Oris boutique in Amsterdam had besteld. Vanwege de gekte met de bezorgdiensten is Maarten deze net persoonlijk komen brengen, super aardig! Ik ben er heel blij mee. Nu een paar plaatjes
Geweldige service en verstandige keuze van ze
En wat een mooie combi zo op je Sixty Five
Mooi he!
Ik was altijd al verliefd op mijn 65 maar sinds de bi color band erop zit…man man man. Wauw
Ik ga morgen knopen doorhakken omtrent de clemente.
Zin in, spannend.
Straks heb je die van jou nog sneller dan mij
Dat zou toch wat zijn.
Ik ben erg slecht in wachten, dus neem het heft in eigen handen om de snelheid erin te houden. Vergeet niet, ik ben nog niet 100% om. Dus we gaan t morgen zien.
Doe ik ook met de HFLE…die verwacht ik ook morgen.
Altijd spannend of de planning verloopt zoals gehoopt, ga wel van morgen handen vol NA’s uit.
Om het verhaal compleet te maken.
Heb zojuist nog een mooi horloge van mijn vrouw cadeau gekregen. Die hoop ik voor kerst nog hier te hebben.
(Deze heeft ze in D-land besteld)
Oris topic, plaatje!
Wat een aanwinsten, je zal niet weten wat eerst dragen geniet van de horlogegekte! We zien het wel passeren he
Hmm dit is best een mooie combi. Ik was er van overtuigd dat ik de 65 op staal wilde hebben. Totdat hij om de pols zat. Ik vond leer beter bij de vintage uitstraling passen. Er was te veel staal(kleur) te zien waardoor ik het idee kreeg dat het een klatser moest voorstellen terwijl de 65 dat totaal niet is. Heel benieuwd hoe de bico band in het eggie staat.
Droomrijtje!