Morgen een NA ophalen die dit topic waardig is 
Mooi hoor, zeker geen grijze muis, maar toch ingetogen.
Die van mij is ook binnen! Wat een topper en net nummer 0123, mooi meegenomen 
Ik dacht dat de nato wat te gimmicky ging zijn, maar het is ook een mooie combi met dat kleurenpalet. De leren band moet nog wat ingedragen worden, maar dat komt snel goed.
Nu terug in de doos en onder de boom tot morgen
bedankt @OrisBoutiqueAmsterdam voor de mooie aanwinst!

Tof! Leuke nummering ook. Bandje kun je makkelijk swappen dat is ook een leuk extraatje. 
De Nato zou is 't enige minpunt, maar dat is mijn smaak 
Die quickrelease is inderdaad top, dat zouden alle straps moeten hebben 
Je moet er voor zijn natuurlijk, maar voor een nato valt het best goed mee! 
Mooie aanwinst! Ben benieuwd naar het verhaaltje 
Gave Oris! 
Dankje! Hij is echt gaaf en heeft het cachet dat de reguliere blauwe miste 
Dat zie ik idd meteen. Mooie kleurstelling dit model.
Wordt een kort verhaaltje hoor, volgt vanavond!
Gefeliciteerd .
Wat een schoonheid is het of niet soms!
Heb ander bandje in de maak: de originele is zeer zeker mooi en vooral heel fijn.
Maar het kan mooier denk ik.
De NATO is funky
. Alleen, ik draag nooit NATO.
Geniet ervan, dit horloge is in mijn ogen 1 van de absolute mooiste en leukste uitgave in horloge land van 2020.
Bij deze; bij een NA hoort een verhaaltje en die heb ik al lang niet meer geschreven.
Het wordt weer eens tijd om een stukje te schrijven dacht ik zo!
Het was weer tijd voor een nieuw horloge om het jaar leuk te eindigen. Moest uiteraard weer een Oris worden, het is toch altijd een gemis zonder!
Ik heb even getwijfeld welk model deze keer, er is namelijk al het een en ander voorbij gekomen.
Wordt het weer een Aquis, 65 of toch een ProPilot? Na het een en ander tegen elkaar af gezet te hebben was ik er over uit dat het een ProPilot moest worden.
De ProPilot is echter nog best moeilijk te vinden in het circuit, op de nieuwe na dan.
Ik had al eens een PP met zwarte dial gehad, hele mooie dial maar ik was er snel op uit gekeken. Moest dan toch de grijze of blauwe dial worden deze keer, maar die waren al helemaal lastig…
Ik had al een aantal keer mijn oog laten vallen op de ProPilot GMT bij Ten2Two.
Eerst moest er het e.e.a. verdwijnen uit de doos. Een aantal advertenties gemaakt en er waren er een paar binnen no-time van eigenaar gewisseld.
Eigenlijk had ik me voorgenomen om eerst verder uit te dunnen, maar December was financieel een meer dan prima maand, dus toch de knoop maar doorgehakt!
Het contact met Jaap was, zoals gewoonlijk, weer erg soepel. Een afspraak was snel gemaakt en vanochtend voor een andere afspraak eerst even een autoritje gemaakt.
Eenmaal in handen was nog beter te zien hoe prachtig de grijze dial is en in welke perfecte staat deze ProPilot is 
Inmiddels is de avond aangebroken en zit ik op de bank te genieten van m’n NA!
Meer foto’s gaan ongetwijfeld snel volgen als er weer wat daglicht door de ramen komt