Kan niet wachten om een mooi foto moment te hebben met deze schoonheid.
Fijne kerst allemaal.
Mooie foto zeg
Die 65 blijft toch van alle horloges één van de beste voor een mooi plaatje. Beetje schuin, half donker half licht, beetje zoeken…
Staat ‘m goed!
Gaaf op de stalen band!
Ik zit ook te twijfelen om nog een stalen band op de GMT te zetten.
Mocht iemand een stalen band hebben in 22mm, let me know
Ik wil er graag nog een keer een echte ORIS nylon band bij hebben.
Maar die zijn mij nieuw iets te prijzig
Ze zijn wel comfortabel, wat kosten ze met sluiting dan?
Ik heb er ooit eens één zonder sluiting gekocht, die was €80,- viel me toch wel mee.
Weet ik eigenlijk niet meer. Ik weet alleen dat ik het een fikse prijs vond. ik heb het hierover eerder gehad in dit draadje
140 - 150 ofzo …
Misschien dat @OrisBoutiqueAmsterdam hier een antwoord op weet ?
Vanuit een ander draadje …
Hmm… Dat is inderdaad een stevig prijsje voor de nylon strap.
Je betaalt de vouwsluiting eenmalig mee natuurlijk. OEM kost dit altijd veel… tis wat je ervoor over hebt. Bij Oris is dit nog enigzins te betalen, een trapje hoger bij Tudor of Omega wordt het helemaal gek.
Klopt, ik dacht, €200,- voor een NATO bij Omega, ongelooflijk.
De prijs is te rechtvaardigen, dat zeker.
Je krijgt er overigens wel een hele comfortabele en stevige strap voor!
Mooie aanwinst! Het mag ook wel eens mee zitten met aankopen uit het buitenland!
Dank je
Ik heb overigens besloten toch een berichtje te sturen over de verkeerde clasp en het kleine plekje op de lug.
En hij bied nog een $150 restitutie aan en een nieuwe titanium clasp. Nu wil ik niet hebberig zijn ( want door een fout bij de depth gauge heb ik nu twee kloppende sets) en ben ik alleen ingegaan op de $150.
Maar als dat er ook door is heb ik voor €2250 een nieuwe prodiver in huis. Hij retailde toen voor € 3150, en voor de gmt (zonder luxe verpakking) betaal je nu €3300.
Dus ik ben wel blij
is de oris beer daar ook verkrijgbaar
Oris en Dire Straits, beiden zijn altijd goed imho