ORIS Only - deel 3

ORIS CARL BRASHEAR CALIBRE 401 LIMITED EDITION

https://www.oris.ch/en/watch/oris-carl-brashear-calibre-401-limited-edition/01-401-7764-3185-set

image

14 likes

Mooi zeg…

7 likes

Wou hem net posten, het nieuwe uurwerk past dus toch in een 40mm kast.

4 likes

Ik ben alleen geen fan van die seperate secondenwijzer. Tenminste, dat is toch de secondenwijzer en geen powerreserve?, anders mis ik een vol leeg indicatie.

Door de 5 days in de wijzer tamelijk verwarrend, maar het gaat om een seconde wijzer. Op de tekst bovenop de wijzer na, vind ik het best mooi.

Prachtig, wil iemand mijn Brashear versie 1 voor een leuke prijs kopen ? dan koop ik deze wel :wink:

2 likes

Tof dat ze hem in een 40mm kast hebben geplaatst. Biedt veel perspectief voor de toekomst.

Ik weet niet, ik vind het niet bij dit model passen, het past naar mijn mening beter bij de moderne modellen.

Verder mooi, echt prachtige kleurtstelling,… tot de kast gaat verkleuren.
Maar een mooie prestatie van Oris.

Dit is toch gewoon een modern model/horloge?? De kast kun je gewoon blijven poetsen, dan blijft het goed deze ‘kleur’ behouden.

Doen op staal! De band is zo enorm comfortabel… Erg fijn! En staat ook gaaf natuurlijk.

2 likes

Hij is nu al bijna niet van m’n pols af te krijgen, op staal wordt ‘t nog moeilijker denk ik!
De rest van de doos kan denk ik wel de verkoop in :grimacing:

1 like

Haha als je nog andere bandentips hebt zie ik graag foto’s voorbij komen natuurlijk!! Ik hou echt wel van afwisselen en daar leent het horloge zich ook echt voor.

1 like

Barton! Die straps vind ik persoonlijk erg fijn dragen en met de quick release makkelijk te switchen. Daarnaast ook nog een aantal in verschillende lengtematen verkrijgbaar, dus ideaal!
Voornamelijk de elite rubber straps, ik denk de fijnste rubber straps die ik ooit heb gedragen.

1 like

Lukt mij nooit die dingen met de vingers eraf of erop te krijgen.
Ik gebruik ook hierbij gewoon een bandenwissel tooltje :blush:

1 like

Nouw , ik blijf gewoon trouw :sunglasses:

14 likes

Flauw zonnetje vandaag. En veel wind, maar dat zie je niet op foto.

20 likes

Moet zeggen dat een goede tool bijna net zo snel is. Voordeel van quick release is voor mij vooral minder kans op krasjes.

2 likes

Ik blijf die Big Crown Pointer Date toch ook erg gaaf vinden. Die komt er nog wel een keer.

1 like

De 43.5 draagt lekker om de smalle pols!

12 likes

Leuke review met een mooi verhaal.
Toevallig maar vandaag bijna eenzelfde nato vanuit Amerika besteld.
Hij staat sowieso heel mooi op deze nieuwe Oris.

1 like