ORIS Only - deel 3

@Magnel idd die band bedoelde ik

@illewoare als ze dat zouden doen en ze verhogen de prijs naar een ca 2k zou t voor mij nog moeilijker worden om tussen 4 horloges te kiezen die momenteel als een beater op mijn lijst staan. Maken we er 2.5k van worden t er vijf :sweat_smile:

2 likes

Ja dat is dan weer zo’n dingetje :see_no_evil: wat een lastige hobby hebben we toch :smile:

1 like

Mijn eerste automaat en inmiddels alweer 3 jaar in bezit. Dit keer op een lederen nato strap.

11 likes

Heel erg leuk model blijft dit.
De Telemeter toch?

En een bezoekje aan de Oris Boutique heeft een blik opgeleverd op het nieuwe uurwerk met de VR bril. En ze hebben een los uurwerk in zo’n plexiglazen doosje zitten. Mooi hoor. Vergeten daarvan een foto te maken.

Ook nog even de nieuwe ProPilot GMT bekeken. Heel gaaf!

Liep weg met een mooie nieuwe bico band voor de Honey!

En voor de echte liefhebber,… Ze hebben er nog eentje liggen! Een echte Oris x Revolution Honey. Sla je slag zou ik zeggen, want die zijn niet meer nieuw te krijgen.

O ja ik liep ook weg met een tasje.

En daar zat in:

Mijn geliefde Chronoris :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

Rothobby. T houdt niet op :rofl:

1 like

Hebben ze toevallig ook al verteld in welke modellen ze t nieuwe uurwerk (als eerste) gaan plaatsen?

Helaas mogen ze dat niet verklappen. 30 oktober eerste modelonthulling waar hij in zit.

1 like

Helaas.

Ben benieuwd.

Hoe is trouwens de voorraad in Amsterdam? Chronoris en big crown Propilot standaard op voorraad of ?

Ben er de laatste jaren nooit geweest. Zat in dat pand ‘vroeger’ niet een andere juwelier?

1 like

Klopt Harry Tromp staat er met zijn zoon Maarten. Voorheen had Harry andere merken inderdaad.

Voorraad is prima. De nieuwe propilot had ik ook nog even om. Topper hoor. Mooie maat en opgelegde indices. Echt mooi.
Chronoris mist er nu wel eentje haha.
Maar de andere zijn er ook nog.

1 like

Mocht ik voor een Oris gaan vind ik t heel lastig kiezen tussen een Chronoris, wel de donkere die @anon53002072EV heeft of een Big crown big date op textiel.

Heb nog geen flieger of vintage inspired. Sowieso maar even afwachten wat ze met t nieuwe uurwerk gaan doen en wat dat met de prijs gaat doen.

1 like

Klopt, Telemeter inderdaad.
Mooie uitstraling en draagt er fijn. Bijkomend voordeel is dat ‘hij’ veel banden en nato’s kan hebben waardoor hij nooit verveelt.

1 like

Aha een datum! Zo hebben we iets om naar uit te kijken :smiley:

3 likes

Iemand hier interesse in een ongebruikte 20mm Oris band?

Met quick change system

Op je mat voor 65 euro.

Zet m in het blauwe deel

1 like

Al gedaan, haha.

En verkocht. Dacht ik laat het even weten

3 likes

Whooow :star_struck: Mooi hoor :+1:

1 like

Nou en of…

Had deze even gemist… Mooi te zien dat er weer een Chronoris in huis is, nu niet meer wegdoen he :smile:

De bico op je Honey is best ok, maar het steelt de aandacht wat van de wijzerplaat imho. Maar blijft leuk om eens te wisselen!

Geniet ervan :+1:

1 like