@illewoare als ze dat zouden doen en ze verhogen de prijs naar een ca 2k zou t voor mij nog moeilijker worden om tussen 4 horloges te kiezen die momenteel als een beater op mijn lijst staan. Maken we er 2.5k van worden t er vijf
En een bezoekje aan de Oris Boutique heeft een blik opgeleverd op het nieuwe uurwerk met de VR bril. En ze hebben een los uurwerk in zo’n plexiglazen doosje zitten. Mooi hoor. Vergeten daarvan een foto te maken.
Ook nog even de nieuwe ProPilot GMT bekeken. Heel gaaf!
En voor de echte liefhebber,… Ze hebben er nog eentje liggen! Een echte Oris x Revolution Honey. Sla je slag zou ik zeggen, want die zijn niet meer nieuw te krijgen.
Klopt Harry Tromp staat er met zijn zoon Maarten. Voorheen had Harry andere merken inderdaad.
Voorraad is prima. De nieuwe propilot had ik ook nog even om. Topper hoor. Mooie maat en opgelegde indices. Echt mooi.
Chronoris mist er nu wel eentje haha.
Maar de andere zijn er ook nog.
Mocht ik voor een Oris gaan vind ik t heel lastig kiezen tussen een Chronoris, wel de donkere die @anon53002072EV heeft of een Big crown big date op textiel.
Heb nog geen flieger of vintage inspired. Sowieso maar even afwachten wat ze met t nieuwe uurwerk gaan doen en wat dat met de prijs gaat doen.
Klopt, Telemeter inderdaad.
Mooie uitstraling en draagt er fijn. Bijkomend voordeel is dat ‘hij’ veel banden en nato’s kan hebben waardoor hij nooit verveelt.