Haha dank je!
Ik moet zeggen dat ik de BB nog nooit in handen heb gehad. Maar ik snap je punt wel.
Haha dank je!
Ik moet zeggen dat ik de BB nog nooit in handen heb gehad. Maar ik snap je punt wel.
Meestal is 'ie zo donkerrood inderdaad, het is bijna nooit echt felrood, het blijft netjes zeg maar, want er zit altijd wel een beetje een bruine gloed overheen.
Ik had ook nooit gedacht een rode wijzerplaat te kopen, maar deze…
Het DWW rood lijkt er volgens mij wel een beetje op inderdaad. Maar die heb ik nooit in het echt gezien.
Bedankt voor je ervaring, klinkt goed alleszins. Ik heb al zo’n gevoel hoe dit gaat aflopen
Hoe bevalt de patina na een maandje? Hij ziet er prachtig uit op die blauwe strap
Haha, rustig aan
Patina proces begint al vrij snel, maar gaat (gelukkig) langzaam. En heel leuk hoe 'ie er elke keer een beetje anders uitziet. Ik vind het gaaf dat 'ie er na een korte tijd toch al een beetje ‘vintage’ uitziet.
De leren band en de NATO van de foto krijg je erbij en die passen er allebei echt perfect bij. Heb 'm nog niet echt met iets anders gedragen.
Zelfs side by side maakt het heel lastig. Ben ondertussen al 3 keer gaan kijken, en kom er maar niet uit!
Inderdaad, een beetje patina is leuk, maar je wil nu ook niet dat hij groen gaat beginnen zien na een paar maand denk ik dan
Ze hebben’t inderdaad heel goed gematcht, zeker aangezien’t geen eenvoudige kleuren zijn.
Had ik ook niet, maar ga eens langs het atelier en paar met Michiel… Dan ben je dat zo!
Oef, dan zou ik toch wel voor de BB58 gaan geloof ik.
Maar ik snap dat het moeilijk is!
Hij is op staal ook zo mooi!
Hopelijk komt mijn stalen band deze week nog via de boutique naar mij
Makkelijke keuze, de 65! Ik vind ‘m persoonlijk mooier.
Ik durf het niet te zeggen, de bb58 zit perfect. Helaas heb ik de Oris nog niet goed kunnen passen omdat de band natuurlijk niet op maat is. Grote voordeel van de Oris is natuurlijk wel een datum weergave, merk dat ik die wel vaak mis momenteel. Het uurwerk zit ik niet zozeer mee, het is natuurlijk wachten tot de 65 met nieuwe 400 kal komt.
Als je nou een deauville op de kop weet te tikken, kun je daarna met gemak een bb58 ernaast nemen
Daar zou ik ook op wachten denk ik. En misschien kunnen ze die heftige gele patina dan ook meteen ietsje minderen
Breng me niet op ideeën… hahah. Nee als dat zover komt, weet ik @Petteflet te vinden voor die van hem!
Haha ja daar kan ik zeker op wachten, met de lockdown niet zozeer een horloge nodig en ook niet de verleiding om even langs de AD te gaan!
Was die niet al verkocht??? Na een lange tijd??
Ja die heeft die niet meer, zie archief…
Haha helaas voor mij, goed voor hem! Ben benieuwd of er iets nieuws voor in de plaats komt
Heb 2 x een 65 gehad in 42 en 40 mm ,echt prachtige horloges .
Maar die redden het niet tegen de 58 ,wat een topper is dat . Heb deze nu een maand of 8 en weet nu echt wel dat dit een blijver is .